- irakli.digital@gmail.com
- +558 04 55 00
მარტივი სტრატეგია, რომელიც შეგიძლია მოარგო ნებისმიერ ბიუჯეტს და ბიზნესს.
კურსის მეშვეობით აღმოაჩენ ზუსტად იმ პროცესს და მიდგომებს, რომელსაც ირაკლი იყენებს თავის ყოველდღიურ საქმიანობაში, როგორც სფეისის ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი, ისე პირად საკონსულტაციიო საქმიანობაში.
მიდგომებით, რომლის საშუალებითაც ჯამში 2 მილიონ დოლარზე მეტი, მომგებიანად დაიხარჯა.
დიდბიუჯეტიანი კამპანიების მართვა, მას საშუალებას აძლევს გატესტოს კამპანიის გაშვების სხვადასხვა მიდგომები, სტრატეგიები და სარეკლამო ფორმატები.
ამ ყველაფრის შედეგია ის ამომწურავი მასალა, რომელსაც ირაკლი ამ სოციალური მედია მარკეტინგის კურსის მეშვეობით გაგიზიარებს.
იხილე ყველა გამოხმაურება ფეისბუქზე
იხილე ყველა გამოხმაურება ფეისბუქზე
Boost ღილაკის მიღმა…
Facebook-მა ლურჯი Boost ღილაკი იმიტომ შეიმუშავა, რომ ნებისმიერმა ადამიანმა ადვილად შეძლოს რეკლამის გაშვება, თუმცა, სინამდვილეში, Boost ღილაკზე დაჭერით, არ ვიყენებთ Facebook-ის სარეკლამო პლატფორმის სრულ პოტენციალს.
შესაბამისად, კომპანიების უდიდესი ნაწილი, რომელიც მხოლოდ Boost-ის მეშვეობით აწარმოებს პროდუქტის რეკლამირებას, სასურველ შედეგს იშვიათად იღებს.
კამპანიის მთავარი კომპონენტი
ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტი შენს სარეკლამო კამპანიაში არის თვითონ რეკლამა – რეკლამის დიზაინი, ტექსტი და სხვა შემადგენელი ნაწილები.
სწორედ რეკლამის ხარისხი განაპირობებს, სოციალური მედიის პლატორმაზე, შენთვის სასურველი შედეგი ეღირება 10 თეთრი თუ 10 ლარი.
მე-5 მოდულში ისწავლი კრიტერიუმებს როგორ უნდა ააწყო ეფექტური რეკლამა. გაიგებ რა არის და როგორ გამოიყენო ის 9 მთავარი რეკლამის შემადგენელი ელემენტი, რომელიც მის ეფექტურობას განაპირობებს.
✓ დამწყები ციფრული მარკეტერი – რომელსაც სურს Facebook რეკლამის სიღრმისეულად შესწავლა.
✓ მცირე და საშუალო ბიზნესის მფლობელი – რომელსაც სურს შეისწავლოს სხვადასხვა მეთოდოლოგია და აქციოს Facebook და Instagram, გაყიდვების გენერირების მუდმივ წყაროდ.
✓ გამოცდილი ციფრული მარკეტერი – რომელიც დაინტერესებულია რეკლამის გაშვების მოწინავე სტრატეგიებით, და კამპანიის ბიუჯეტისა და შედეგების მასშტაბირების (Scaling) სწორი მეთოდოლოგიებით.
კურსის უპირატესობები
ბუნებრივია გაგიჩნდა შეკითხვა, რით განსხვავდება ეს კურსი, სხვა 20$-იანი კურსებისგან, რომლებიც გვასწავლიან როგორ გავაკეთოთ რეკლამა Facebook-ზე და რომელთა მსაგვსიც ბევრია ინტერნეტ სივრცეში.
შენი სწავლის პროცესი მხოლოდ ვიდეო მასალის ყურებითა და მოსმენით არ მთავრდება. კურსზე რეგისტრაციის შედეგად, Digitalhub-ის დახურული Facebook ჯგუფის მუდმივი წევრი გახდები, სადაც, კურსის მსვლელობისას და დასრულების შემდეგაც, შეძლებ შეკითხვები დასვა და რჩევები მიიღო როგორც ირაკლისგან, ისე სხვა ჯგუფის წევრებისგან.
წელიწადში 1500 ₾ უფასოდ
კურსის განმავლობაში, საშუალება გექნება დამატებით გაიარო 40 წუთიანი ონლაინ კონსულტაცია ირაკლისთან, მიიღო რჩევები და რეკომენდაციები, შენი ბიზნესის წარმატებისთვის ან კარიერული წინსვლის მისაღწევად.
კონსულტაცია 750 ₾ უფასოდ
ირაკლი ჩხეიძე სფეისის ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელია. სფეისი ციფრული ბანკია, რომელიც მხოლოდ შენს მობილურში არსებობს და მარკეტინგულ კომუნიკაციასაც უმთავრესად ციფრული არხების (Facebook Ads, Google Ads და ა.შ.) მეშვეობით ახორციელებს.
სტარტაპმა ერთ წელიწადში 150,000 კლიენტი დაარეგისტრირა თავის აპლიკაციაზე და ეს მხოლოდ და მხოლოდ ციფრული სარეკლამო არხების (Facebook Ads, Google Ads) გამოყენებით შეძლო. შესაბამისად, ირაკლი გამოცდილი პრაქტიკოსია, ვისგანაც Facebook რეკლამის ყველა ნიუანსის შესწავლაა შესაძლებელი.
ირაკლი ასევე არის Facebook-ის სერტიფიცირებული ექსპერტი:
რისგან შედგება კურსი
შესავალი
ამ მოდულში გაიცნობ კურსის ტრენერს და მიიღებ დეტალურ ინფორმაციას კურსის კურიკულუმთან დაკავშირებით. ასევე გახსნი Facebook-ის ბიზნეს მენეჯერის ანგარიშს.
ვიდეო გაკვეთილები:
✓ 1. გამარჯობა! – 01:37
✓ 2. ჩემ შესახებ – 03:14
✓ 3. რას ისწავლი – 01:08
✓ 4. კურსის სტრუქტურა – 01:38
✓ 5. ციფრული მარკეტინგის ტერმინოლოგია – 07:27
✓ 6. როგორ გამოიყენო ეს კურსი – 00:58
✓ 7. ბიზნეს მენეჯერი – 00:24
✓მოდული 1: სავარჯიშო და შემდეგი ნაბიჯები
სარეკლამო პლატფორმა
მიიღებ ტექნიკურ ცოდნას სარეკლამო კამპანიების გასაშვებად. გაიგებ რა არის ის ფუნქციონალი რაც Facebook-ს ასეთ ძლიერ სარეკლამო პლატფორმად აქცევს.
ვიდეო გაკვეთილები:
✓ 8. სარეკლამო ანგარიშის შექმნა – 01:37
✓ 9. Facebook-ის სარეკლამო ეკოსისტემა – 02:17
✓ 10. სარეკლამო კამპანიის სტრუქტურა – 01:12
✓ 11. კამპანიის დონე (Campaign Level) – 03:11
✓ 12. სარეკლამო ჯგუფების დონე (Adset Level) – 03:35
✓ 13. რეკლამის დონე (Ad Level) – 03:27
✓ 14. სარეკლამო კამპანიის გაშვება – 10:58
✓ 15. Facebook Pixel – ფეისბუქის პიქსელი – 00:44
✓ 16. პიქსელის ინტეგრაცია საიტზე – 03:12
✓ 17. სტანდარტული Event-ების გაწერა საიტზე – 06:38
✓ 18. Custom Audiences – მომხმარებელთა აუდიტორიები – 07:41
✓ 19. Lookalike Audiences – მსგავსი აუდიტორიები – 04:59
✓მოდული 2: სავარჯიშო და შემდეგი ნაბიჯები
კამპანიის წარმატების წინაპირობა
შეიქმნი ზოგად წარმოდგენას FACEBOOK-ის ეკოსისტემისა და მისი ალგორითმის შესახებ. გაიგებ, რა პრინციპებზე დაყრდნობით მუშაობს FACEBOOK-ის სარეკლამო აუქციონი და ამ აუქციონში გამარჯვების წინაპირობას.
ვიდეო გაკვეთილები
✓ 20. როგორ მუშაობს Facebook-ს სარეკლამო აუქციონი – 02:49
✓ 21. როგორ მოვიგოთ სარეკლამო აუქციონში – 03:19
✓ 21. CBO – ბიუჯეტის გაწერა კამპანიის დონეზე – 01:33
✓ 22. Lowest Cost / Bid Cap / Cost Cap – 02:14
სარეკლამო სტრატეგიები
ამ მოდულში გაეცნობი სტრატეგიებს და მეთოდოლოგიას, რომელსაც ირაკლი თავის ყოველდღიურ საქმიანობაში იყენებს.
ვიდეო გაკვეთილები:
✓ 23. მარკეტინგული Funnel-ი – 03:32
✓ 24. TOFU – Top of the Funnel – 02:42
✓ 25. MOFU – Middle of the Funnel – 01:33
✓ 26. BOFU – Bottom of the Funnel – 01:33
✓ 27. BOFU – Post Purchase – 00:48
✓ 28. სტრატეგია 1: MINI (დღიური ბიუჯეტი: $30 – $50) – 04:15
✓ 29. სტრატეგია 2: TURBO (დღიური ბიუჯეტი: $250 – $500) – 03:47
✓ 30: სტრატეგია 3: EVERGREEN (დღიური ბიუჯეტი: $200 და მეტი) – 03:46
✓ 31. კამპანიების მართვა – ნაწილი 1 – ფილტრი, თარიღი, სტრუქტურა – 03:20
✓ 32. კამპანიების მართვა – ნაწილი 2 – მეტრიკები და შაბლონების შექმნა – 03:35
✓ 33. კამპანიის Learning – ფაზა – 02:02
✓ 34. კამპანიის ანალიზი, ოპტიმიზაცია და მასშტაბირება – ნაწილი 1 – 02:50
✓ 35. კამპანიის ანალიზი, ოპტიმიზაცია და მასშტაბირება – ნაწილი 2 (1) – 02:54
✓მოდული 4: სავარჯიშო და შემდეგი ნაბიჯები
რეკლამა, რომელიც ყიდის
ამ მოდულში გაეცნობი რეკლამის ახალ და არსებულ ფორმატებს და მიიღებ რჩევებს ხარისხიანი და ეფექტური რეკლამის შესაქმნელად.
ვიდეო გაკვეთილები
✓ 36. მობილურზე მორგებული რეკლამა – 03:46
✓ 37. ეფექტური რეკლამის ელემენტები – 02:52
✓ 38. ეფექტური რეკლამის მაგალითები – 03:34
✓ 39. ფორმატების და განთავსების კომბინაცია – 02:02
✓ 40. რეკლამის მაკეტის გენერირება – Adparlor – 02:10
✓ 41. Facebook Creative HUB ინსპირაციისთვის – 01:18
✓ 42. Facebook Ad Library – ინსპირაცია და კონკურენტული ანალიზი – 01:35
✓მოდული 5: სავარჯიშო და შემდეგი ნაბიჯები
დამატებით გაკვეთილები
ამ მოდულში დაემატება ყველა ის დამატებით ვიდეო გაკვეთილი, რომელსაც სტუდენტები მოითხოვენ კურსის დახურულ Facebook ჯგუფში.
ვიდეო გაკვეთილები
✓ 43. ლიდების რეკლამა
✓ 44. ლიდების გენერირების სტრატეგიები
✓ 45. დინამიური რეკლამა ონლაინ მაღაზიებისთვის
✓ 46. Instagram Shopping Ads
რას მიიღებ თუ დღესვე დარეგისტრირდები კურსზე “Facebook რეკლამა, რომელიც ყიდის…”
ჩაეწერე და მიიღე
მყისიერი წვდომა კურსის მასალაზე
+ დამატებით ბენეფიტებზე
გაქვს კიდევ კითხვები?
გაუზიარე კურსი მეგობრებს
ყველა უფლება დაცულია შპს. დიჯიტალჰაბი © 2020 irakli.digital@gmail.com | წესები და პირობები | კონფიდენციალურობის პოლიტიკა | იურ. მის: აბაშელის 7, თბილისი
ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა
დაგვიტოვეთ საკონტაქტო ინფრომაცია და ჩვენ დაგიკავშირდებით 24 საათის განმავლობაში.