ციფრული მარკეტინგის ბლოგი

ტოპ 5 ციფრული მარკეტინგის წიგნი

აქვე, თუ გინდა, რომ სხვადასხვა ქვეყნის წარმატებული მარკეტერის წიგნების გაცნობასთან ერთად, ქართული ბაზარიც კარგად შეისწავლო, გადახედე ჩვენს ონლაინ კურსს.

 

ვიდეო კურსებს – რეკლამა სოციალურ მედიაში (FACEBOOK & INSTAGRAM) -ზე, პირველი ქართული ნეობანკი “სფეისის” ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი, ირაკლი ჩხეიძე, ქართულ ენაზე ატარებს და სტუდენტებს ამ ინდუსტრიაში მუშაობის 12 წლიან გამოცდილებას უზიარებს.

 

სტატიის წყარო

 

რა არის ციფრული მარკენგი?

4. ისინი კითხულობენ, შენ პასუხობ

რევოლუციური მიდგომა გაყიდვების, კონტენტ მარკეტინგის და ონლაინ მომხმარებლების მიმართ

დღევანდელ ციფრულ ეპოქაში, ტრადიციული გაყიდვების თანმიმდევრობა ― ჯერ მარკეტინგი, შემდეგ გაყიდვები და საბოლოოდ კლიენტთა მომსახურება, არც თუ ისე ეფექტურია.

 

წარმატების მისაღწევად ბიზნესი პირველ რიგში მომხმარებლების სურვილებსა და პრობლემებს უნდა ითვალისწინებდეს.

 

საინტერესოა ისიც, რომ დღეს მომხმარებლები საკუთარ კითხვებზე პასუხს საძიებო სისტემების დახმარებით ეძებენ. იმ შემთხვევაში, თუ მათ საჭირო დროს და ადგილას რელევანტური ინფორმაციით და ამომწურავი პასუხით დახვდები, შეგიძლია კომპანიის გაყიდვები მნიშვნელოვნად გაზარდო.

 

ავტორიც სწორედ ამ ძალიან მარტივი და ამავდროულად ძალიან ეფექტური პრინციპზე საუბრობს: ისინი კითხულობენ, შენ პასუხობ.

 

წიგნის შესაძენად გადადი ამ ბმულზე:

შეიძინე ამაზონზე.

 

5. Storybrand - ის შენება

ციფრული მარკეტინგის წიგნი იმაზე თუ როგორ განმარტო შენი მესიჯი ისე, რომ მომხმარებლებმა მოგისმინონ

დონალდ მილერის ეს წიგნი სწორედ იმ პრობლემას ეხება, რომელსაც ბიზნესის ლიდერები ძალიან ხშირად აწყდებიან. მისი რევოლუციური მიდგომა, მკითხველს ასწავლის არა მხოლოდ მომხმარებლებთან დაკავშირების გზებს, ასევე იმასაც, თუ როგორ შეგიძლია კონკურენტულ ბაზარზე უპირატესობის მოპოვება.

 

ციფრული მარკეტინგის წიგნის შესაძენად გადადი ამ ბმულზე:

შეიძინე ამაზონზე.

 

აქვე, თუ გინდა, რომ სხვადასხვა ქვეყნის წარმატებული მარკეტერის წიგნების გაცნობასთან ერთად, ქართული ბაზარიც კარგად შეისწავლო, გადახედე ჩვენს ონლაინ კურსს.

 

ვიდეო კურსებს – რეკლამა სოციალურ მედიაში (FACEBOOK & INSTAGRAM) -ზე, პირველი ქართული ნეობანკი “სფეისის” ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი, ირაკლი ჩხეიძე, ქართულ ენაზე ატარებს და სტუდენტებს ამ ინდუსტრიაში მუშაობის 12 წლიან გამოცდილებას უზიარებს.

 

სტატიის წყარო

 

ონლაინ კურსი: როგორ გავაკეთოთ რეკლამა Facebook-ზე

2. ციფრული მარკეტინგის წიგნი იმაზე თუ რა სურთ მომხმარებლებს

როგორ შევქმნათ რელევანტური და დასამახსოვრებელი გამოცდილება, შეხების ყველა წერტილში

რამდენად კარგად იცნობ შენი ბიზნესის მომხმარებლებს?

 

როგორც წესი, მსოფლიოს წამყვანი კომპანიები პირველ რიგში იკვლევენ მომხმარებლის სურვილებს და შემდეგ მათზე დაყრდნობით ცდილობენ ადამიანებისთვის დასამახსოვრებელი და განსხვავებული გამოცდილების შექმნას.

 

ავტორი საუბრისას ყურადღებას ამახვილებს ორ მნიშვნელოვან კითხვაზე: რა უყვართ მომხმარებლებს? რა სძულთ მათ? ის, სხვადასხვა ხელსაწყოებისა და მაგალითების დახმარებით, ერთგვარად უმარტივებს ბიზნესებს გზას მომხმარებლის ჩართულობის, ე.წ. Engagement-ის მიღწევისკენ.

 

შეიძინე ამაზონზე. 

 

გამოიწერე ციფრული ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

3. ყველა წერს

ციფრული მარკეტინგის წიგნი, რომელიც გახდება შენი გზამკვლევი ხარისხიანი კონტენტის შექმნაში

21-ე საუკუნეში, მსოფლიოს მოსახლეობის უდიდესი ნაწილი აქტიურად მოიხმარს ინტერნეტს და სხვადასხვა სოციალურ ქსელს.

 

ადამიანები თითქმის ყოველდღიურად დებენ პოსტებს, ფოტოებს, აზიარებენ მათთვის მნიშვნელოვან ინფორმაციას და შეიძლება ითქვას, ბრენდების მიღმა, თავადაც ქმნიან კონტენტს.

 

ამ ციფრული მარკეტინგის წიგნის ავტორი ერთ-ერთი ვეტერანი მარკეტერი, ენ ჰენდლია, რომელიც დეტალურად აღწერს კონტენტის შექმნისა და სტრატეგიის შემუშავების პროცესს, ისევე როგორც მისი აღსრულებისა და გამოქვეყნების ეტაპებს.

 

წიგნის შესაძენად გადადი ამ ბმულზე:

შეიძინე ამაზონზე. 

 

რა არის ციფრული მარკენგი?

4. ისინი კითხულობენ, შენ პასუხობ

რევოლუციური მიდგომა გაყიდვების, კონტენტ მარკეტინგის და ონლაინ მომხმარებლების მიმართ

დღევანდელ ციფრულ ეპოქაში, ტრადიციული გაყიდვების თანმიმდევრობა ― ჯერ მარკეტინგი, შემდეგ გაყიდვები და საბოლოოდ კლიენტთა მომსახურება, არც თუ ისე ეფექტურია.

 

წარმატების მისაღწევად ბიზნესი პირველ რიგში მომხმარებლების სურვილებსა და პრობლემებს უნდა ითვალისწინებდეს.

 

საინტერესოა ისიც, რომ დღეს მომხმარებლები საკუთარ კითხვებზე პასუხს საძიებო სისტემების დახმარებით ეძებენ. იმ შემთხვევაში, თუ მათ საჭირო დროს და ადგილას რელევანტური ინფორმაციით და ამომწურავი პასუხით დახვდები, შეგიძლია კომპანიის გაყიდვები მნიშვნელოვნად გაზარდო.

 

ავტორიც სწორედ ამ ძალიან მარტივი და ამავდროულად ძალიან ეფექტური პრინციპზე საუბრობს: ისინი კითხულობენ, შენ პასუხობ.

 

წიგნის შესაძენად გადადი ამ ბმულზე:

შეიძინე ამაზონზე.

 

5. Storybrand - ის შენება

ციფრული მარკეტინგის წიგნი იმაზე თუ როგორ განმარტო შენი მესიჯი ისე, რომ მომხმარებლებმა მოგისმინონ

დონალდ მილერის ეს წიგნი სწორედ იმ პრობლემას ეხება, რომელსაც ბიზნესის ლიდერები ძალიან ხშირად აწყდებიან. მისი რევოლუციური მიდგომა, მკითხველს ასწავლის არა მხოლოდ მომხმარებლებთან დაკავშირების გზებს, ასევე იმასაც, თუ როგორ შეგიძლია კონკურენტულ ბაზარზე უპირატესობის მოპოვება.

 

ციფრული მარკეტინგის წიგნის შესაძენად გადადი ამ ბმულზე:

შეიძინე ამაზონზე.

 

აქვე, თუ გინდა, რომ სხვადასხვა ქვეყნის წარმატებული მარკეტერის წიგნების გაცნობასთან ერთად, ქართული ბაზარიც კარგად შეისწავლო, გადახედე ჩვენს ონლაინ კურსს.

 

ვიდეო კურსებს – რეკლამა სოციალურ მედიაში (FACEBOOK & INSTAGRAM) -ზე, პირველი ქართული ნეობანკი “სფეისის” ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი, ირაკლი ჩხეიძე, ქართულ ენაზე ატარებს და სტუდენტებს ამ ინდუსტრიაში მუშაობის 12 წლიან გამოცდილებას უზიარებს.

 

სტატიის წყარო

 

ციფრული მარკეტინგის წიგნი

ციფრული მარკეტინგი არის ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად განვითარებადი და ამავდროულად ბევრისთვის საინტერესო ინდუსტრია, სადაც ტენდენციები მუდმივად იცვლება. ამ ცვლილებებისთვის თვალის დევნება მარტივია თუ იცი რომელი ციფრული მარკეტინგის წიგნი უნდა შეარჩიო.

 

ცვლილებებისთვის ფეხის აწყობაში სიახლეების გაცნობა და ციფრული მარკეტინგის  წიგნების კითხვა დაგეხმარება, რომლებშიც ზუსტად არის აღწერილი თანამედროვე სტრატეგიები და საუკეთესო პრაქტიკები.

 

დღეს, გადავწყვიტეთ 5 საუკეთესო ციფრული მარკეტინგის  წიგნი გაგაცნოთ და თითოეულის შესახებ მცირე წარმოდგენა შეგიქმნათ. თითოეული მათგანი ამ სფეროს უკეთ და მეტად სიღრმისეულად შესწავლაში აუცილებლად დაგეხმარება.

სტატიის სარჩევი

1. ციფრული მარკეტინგის სტრატეგია

ინტეგრირებული მიდგომა ონლაინ მარკეტინგთან

სოციალური მედია, SEO-ს ოპტიმიზაცია, კონტენტ მარკეტინგი, მომხმარებლის გამოცდილება (ე.წ user experience), ავტომატიზაცია, იმეილ მარკეტინგი, ხელოვნური ინტელექტი, მონაცემთა დაცვა და კონფიდენციალურობის სტრატეგიები – ეს არასრული ჩამონათვალია იმ თემებისა, რომლებზეც ავტორი საუბრობს.

 

შეიძლება თამამად ითქვას, რომ ეს  ციფრული მარკეტინგის წიგნი იდეალური საგზაო რუქაა ნებისმიერი ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტისთვის, რომელიც მას სასურველი შედეგების მიღწევაში და მათ ანალიზში დაეხმარება.

 

შეიძინე ამაზონზე. 

 

2. ციფრული მარკეტინგის წიგნი იმაზე თუ რა სურთ მომხმარებლებს

როგორ შევქმნათ რელევანტური და დასამახსოვრებელი გამოცდილება, შეხების ყველა წერტილში

რამდენად კარგად იცნობ შენი ბიზნესის მომხმარებლებს?

 

როგორც წესი, მსოფლიოს წამყვანი კომპანიები პირველ რიგში იკვლევენ მომხმარებლის სურვილებს და შემდეგ მათზე დაყრდნობით ცდილობენ ადამიანებისთვის დასამახსოვრებელი და განსხვავებული გამოცდილების შექმნას.

 

ავტორი საუბრისას ყურადღებას ამახვილებს ორ მნიშვნელოვან კითხვაზე: რა უყვართ მომხმარებლებს? რა სძულთ მათ? ის, სხვადასხვა ხელსაწყოებისა და მაგალითების დახმარებით, ერთგვარად უმარტივებს ბიზნესებს გზას მომხმარებლის ჩართულობის, ე.წ. Engagement-ის მიღწევისკენ.

 

შეიძინე ამაზონზე. 

 

გამოიწერე ციფრული ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

3. ყველა წერს

ციფრული მარკეტინგის წიგნი, რომელიც გახდება შენი გზამკვლევი ხარისხიანი კონტენტის შექმნაში

21-ე საუკუნეში, მსოფლიოს მოსახლეობის უდიდესი ნაწილი აქტიურად მოიხმარს ინტერნეტს და სხვადასხვა სოციალურ ქსელს.

 

ადამიანები თითქმის ყოველდღიურად დებენ პოსტებს, ფოტოებს, აზიარებენ მათთვის მნიშვნელოვან ინფორმაციას და შეიძლება ითქვას, ბრენდების მიღმა, თავადაც ქმნიან კონტენტს.

 

ამ ციფრული მარკეტინგის წიგნის ავტორი ერთ-ერთი ვეტერანი მარკეტერი, ენ ჰენდლია, რომელიც დეტალურად აღწერს კონტენტის შექმნისა და სტრატეგიის შემუშავების პროცესს, ისევე როგორც მისი აღსრულებისა და გამოქვეყნების ეტაპებს.

 

წიგნის შესაძენად გადადი ამ ბმულზე:

შეიძინე ამაზონზე. 

 

4. ისინი კითხულობენ, შენ პასუხობ

რევოლუციური მიდგომა გაყიდვების, კონტენტ მარკეტინგის და ონლაინ მომხმარებლების მიმართ

დღევანდელ ციფრულ ეპოქაში, ტრადიციული გაყიდვების თანმიმდევრობა ― ჯერ მარკეტინგი, შემდეგ გაყიდვები და საბოლოოდ კლიენტთა მომსახურება, არც თუ ისე ეფექტურია.

 

წარმატების მისაღწევად ბიზნესი პირველ რიგში მომხმარებლების სურვილებსა და პრობლემებს უნდა ითვალისწინებდეს.

 

საინტერესოა ისიც, რომ დღეს მომხმარებლები საკუთარ კითხვებზე პასუხს საძიებო სისტემების დახმარებით ეძებენ. იმ შემთხვევაში, თუ მათ საჭირო დროს და ადგილას რელევანტური ინფორმაციით და ამომწურავი პასუხით დახვდები, შეგიძლია კომპანიის გაყიდვები მნიშვნელოვნად გაზარდო.

 

ავტორიც სწორედ ამ ძალიან მარტივი და ამავდროულად ძალიან ეფექტური პრინციპზე საუბრობს: ისინი კითხულობენ, შენ პასუხობ.

 

წიგნის შესაძენად გადადი ამ ბმულზე:

შეიძინე ამაზონზე.

 

5. Storybrand - ის შენება

ციფრული მარკეტინგის წიგნი იმაზე თუ როგორ განმარტო შენი მესიჯი ისე, რომ მომხმარებლებმა მოგისმინონ

დონალდ მილერის ეს წიგნი სწორედ იმ პრობლემას ეხება, რომელსაც ბიზნესის ლიდერები ძალიან ხშირად აწყდებიან. მისი რევოლუციური მიდგომა, მკითხველს ასწავლის არა მხოლოდ მომხმარებლებთან დაკავშირების გზებს, ასევე იმასაც, თუ როგორ შეგიძლია კონკურენტულ ბაზარზე უპირატესობის მოპოვება.

 

ციფრული მარკეტინგის წიგნის შესაძენად გადადი ამ ბმულზე:

შეიძინე ამაზონზე.

 

აქვე, თუ გინდა, რომ სხვადასხვა ქვეყნის წარმატებული მარკეტერის წიგნების გაცნობასთან ერთად, ქართული ბაზარიც კარგად შეისწავლო, გადახედე ჩვენს ონლაინ კურსს.

 

ვიდეო კურსებს – რეკლამა სოციალურ მედიაში (FACEBOOK & INSTAGRAM) -ზე, პირველი ქართული ნეობანკი “სფეისის” ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი, ირაკლი ჩხეიძე, ქართულ ენაზე ატარებს და სტუდენტებს ამ ინდუსტრიაში მუშაობის 12 წლიან გამოცდილებას უზიარებს.

 

სტატიის წყარო

 

გააზიარე:

სხვა სტატიები

გამოიწერე ციფრული ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა

პასუხს მიიღებთ 24 საათის განმავლობაში.

ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა

დაგვიტოვეთ საკონტაქტო ინფრომაცია და ჩვენ დაგიკავშირდებით 24 საათის განმავლობაში.