კურსზე რეგისტრაციის ბოლო ვადა 31 მარტი
თიბისი ბანკის ციფრული კომუნიკაციების ხელმძღვანელი, გაგიზიარებთ საკუთარ გამოცდილებას და გასწავლით ეფექტური სარეკლამო კამპანიების გაშვების ყველა ეტაპს. ეს მიდგომა, რომელიც მოგიტანთ რეალურ შედეგს შეგიძლიათ მოარგოთ ნებისმიერ ბიზნესს და სარეკლამო ბიუჯეტს.
მოთხოვნის გაგზავნა
შესავალი
ამ მოდულში გავეცნობით სარკელამო პალტფორმის ძირითად პრინციპებს. შევქმნით ბიზნეს და სარეკლამო ანგარიშებს და გავაკეთებთ ინტეგრაციას ჩვენ ვებ-გვერდთან.
ვიდეო გაკვეთილები:
1.1 – შესავალი
1.2 – რატომ ფეისბუქ რეკლამა
1.3 – სარეკლამო ტერმინოლოგია
1.4 – მარჟის გამოთვლა
1.5 – როგორ დავთვალოთ ROAS
1.6 – ბიზნეს მენეჯერი
1.7.1 – პიქსელის ინტეგრაცია (Shopify)
1.7.2 – პიქსელის ინტეგრაცია (სტანდარტული)
1.8 – IOS 14 და სტანდარტული ივენთები (სტანდარტული)
1.9 – მარკეტინგული ფანელი
TOFU (Top of the Funnel)
მეორე მოდულში, თქვენ ისწავლით, მარკეტინგული ფანელის პირველი ეტაპის შესახებ. ამ ეტაზპზე სარეკლამო ბიუჯეტის დიდი ნაწილი ფოკუსირებულია ბიზნესის ცნობადობის ზრდაზე.
ვიდეო გაკვეთილები:
2.1 – შესავალი
2.2 – როგორ გავაკეთოთ მედია გეგმა
2.3 – კამპანიის სტრუქტურა (CBO, ABO)
2.4 – კამპანიის დასახელების სისტემა
2.5 – TOFU აუდიტორიები
2.6 – TOFU კამპანიების აწყობა
2.7 – TOFU რეკლამის მაგალითები
2.8 – რეკლამის სწარფი ტესტირება (Dynamic Creative Testing)
2.9 – რეკლამის სტანდარტული ტესტირება
MOFU (Middle of the Funnel)
მესამე მოდულში თქვენ გაეცნობით მარკეტინგული ფანელის შემდეგ, შუა ეტაპს – MOFU (Middle of the funnel). ფანელის ამ ეტაპზე ვცდილობთ პოტენციური მომხმარებელი კიდევ უფრო დეტალური ინფორმაცია მივაწოდოთ და გავუღრმავოთ ჩვენი პროდუქტის მიმართ იტნერესი.
ვიდეო გაკვეთილები
3.1 – შესავალი
3.2 – MOFU აუდიტორიები
3.3 – MOFU კამპანიის აწყობა
3.4 – MOFU რეკლამის სპეციფიკა
3.5 – MOFU რეკლამის მაგალითები
3.6 – შეჯამება
BOFU (Bottom of the Funnel)
მეოთხე მოდულში თქვენ გაეცნობით მარკეტინგული ფანელის ბოლო, BOFU (Bottom of the funnel) ეტაპს. აქ პოტენციურმა მომხმარებელმა უკვე დეტალურად იცის ჩვენი ბიზნესის და პროდუქციის შესახებ და უბრალოდ სჭირდება საბოლოო ბიძგი, იმისათვის, რომ იყიდოს ჩვენი პროდუქტი.
ვიდეო გაკვეთილები:
4.1 – შესავალი
4.2 – პროდუქტების კატალოგი
4.3 – BOFU აუდიტორიები
4.4 – BOFU კამპანიის აწყობა
4.5 – BOFU რეკლამის მაგალითები
4.6 – შეჯამება
ეფექტური რეკლამა, რომელიც ყიდის
მარკეტინგული ფანელის შემდეგ, უკვე ვიწყებთ ეფექტური რეკლამის მიდგომებზე საუბარს. ვსაუბრობთ ფაქტორებზე, რომელიც ძალიან დიდ გავლენას ახდენს რეკლამის წარმატებაზე.
ვიდეო გაკვეთილები
5.1 – შესავალი
5.2 – რეკლამის ტექსტი და სათაური
5.3 – ეფექტური რეკლამის სტრუქტურა
5.4 – კონკურენტული ანალიზი და ინსპრიაცია
5.5 – რეკლამის და ვებ-გვერდის თანხვედრა
5.6 – რეკლამის აწყობა, დიზაინერის გარეშე
მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია
მეექვსე მოდულში უკვე ვისაუბრებთ გაშვებული სარეკლამო კამპანიების მონიტორინგზე. რა პარამეტრებს უნდა მივაქციოთ ყურადღება და როგორ მივიღოთ გადაწყვეტილებები კამპანიის ოპტიმიზაციის შესახებ.
ვიდეო გაკვეთილები
6.1 – შესავალი
6.2 – კამპანიების სამართავი პანელის აწყობა
6.3 – რეკლამის ოპტიმიზაცია
6.4 – რატომ იბლოკება ჩვენი რეკლამა
6.5 – სრულყოფილი ფეისბუქ გვერდი
6.6 – შეჯამება
კამპანიების მასშტაბირება
მეშვიდე მოდული დაეთმობა, კამპანიების მაშტაბირებას. მასშტაბირება ნიშნავს კამპანიებისთვის ბიუჯეტის გაზრდას ისე, რომ შედეგიანობა როგორც მინიმუმ, პროპორციულად გაიზარდოს.
ვიდეო გაკვეთილები
7.1 შესავალი
7.2 ვერტიკალური მასშტაბირება
7.3 ჰორიზონტალური მასშტაბირება
7.4 კურსის შეჯამება
ბონუს მოდული
მერვე მოდულში დაემატება ყველა ის დამატებით ვიდეო გაკვეთილი, რომელსაც სტუდენტები მოითხოვენ კურსის დახურულ Facebook ჯგუფში.
ვიდეო გაკვეთილები
8.1 – ლიდების რეკლამა
8.2 – ლიდების კამპანიის გაშვება
8.3 – ლიდების გაფილტვრა
ირაკლი არის სფეის ინთერნეიშენალის ციფრული კომუნიკაციების ხელმძღვანელი (სფეისი, თიბისი უზბეკეთი). აქვს ციფრული მარკეტინგის ინდუსტრიაში მუშაობის 14 წლიანი გამოცდილება. აქვს გაშვებული ძალიან ბევრი მაღალ ბიუჯეტიანი სარეკლამო კამპანია და ჯამში ციფრულ რეკლამაში 3 მილიონ დოლარზე მეტი დახარჯული. ირაკლი ხელმძღვანელობდა ორი ციფრული ბანკის ბაზარზე გაშვების ციფრულ სტრატეგიას – სფეისი საქართველოს ბაზარზე და თიბისი ბანკი უზბეკეთის ბაზარზე.
ამ ორი ციფრული ბანკის აპლიკაციას დღეს ჯამში 2.5 მილიონზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს. ეს შედეგი, უმეტესად ციფრული საკომუნიკაციო არხების საშუალებით იქნა მიღწეული. ამ გამოცდილების შედეგად ირაკლის ჰქონდა საშუალება გამოეცადა ბევრი სხვადასხვა მეთოდოლოგია და მიდგომები, რომელსაც ამ ონლაინ კურსის საშუალებით გაგიზიარებთ.
ირაკლი ასევე არის Facebook-ის სერტიფიცირებული ექსპერტი.
სწავლის პროცესი არის ჰიბრიდული. არის 50 ჩაწერილი ვიდეო გაკვეთილი, რომელსაც ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ მიუბრუნდეთ. ვიდეო გაკვეთილებზე გაქვთ ერთ წლიანი წვდომა. ასევე 3 კვირის მანძილზე იქნება 5 შეხვედრა ტრენერთან სადაც შეგიძლიათ დასვათ დაგროვილი კითხვები და მიიღოთ რჩევები თქვენი ბიზნესის სარეკლამო კამპანიების გარშემო. კითხვები ასევე შეგიძლიათ დასვათ კურსის ფეისბუქ ჯგუფშიც.
ონლაინ შეხვედრებს მაქსიმუმ 15 მოსწავლე დაესწრება. დარეგისტრირდი დღეს და დაარეზერვე შენი ადგილი.
კურსი დაიწყება 4 აპრილს. გაიარე რეგისტრაცია დღეს, რომ დაარეზერვო შენი ადგილი.
კურსზე რეგისტრაციის შემდეგ, გექნებათ ერთ წლიანი წვდომა კურსის მასალაზე, ხოლო ფეისბუქის ჯგუფზე, სამუდამო წვდომა.
დიახ. კურსის მასალა მუდმივად განახლდება და გაუმჯობესდება სტუდენტების რეკომენდაციებისა და შენიშვნების გათვალისწინებით. ასევე, პერიოდულად დაემატება ახალი კონტენტი, ინდუსტრიაში მიმდინარე ცვლილებების შესაბამისად.
სწავლა არის ჰიბრიდული, რომელშიც შედის როგორც ვიდეო გაკვეთილები ასევე 5 ონლაინ შეხვედრა ტრენერთან. კურსს აქვს ფეისბუქის ჯგუფი სადაც ასევე შეგეძლებათ კითხვების დასმა და რჩევების მიღება თქვენი სარეკლამო კამპანიების გარშემო.
ჯამურად ვიდეო გაკვეთილების ხანგრძლივობა არის 5 საათამდე, მაგრამ უმჯობესია, სწავლის პარალელურად, პრაქტიკაში გამოიყენოთ ნასწავლი მეთოდოლოგიები. შედეგად სწავლის პროცესი უფრო ხანგრძლივი გამოვა, მაგრამ ასეთი მიდგომა დაგეხმარებათ მასალის უკეთ ათვისებაში.
5 ონლაინ შეხვედრა გადანაწილებულია 3 კვირაზე.
– იურიდიული პირებისთვის –
მოთხოვნის გაგზავნა
კურსზე რეგისტრაციის ბოლო ვადა 31 მარტი
თიბისი ბანკის ციფრული კომუნიკაციების ხელმძღვანელი, გაგიზიარებს საკუთარ გამოცდილებას და გასწავლის სარეკლამო კამპანიების გაშვების მეთოდოლოგიას, რომელიც რეალურად მოგიტანს შედეგს და რომელიც შეგიძლია მოარგო ნებისმიერ ბიზნესს და სარეკლამო ბიუჯეტს.
ამ მოდულში გავეცნობით სარკელამო პალტფორმის ძირითად პრინციპებს. შევქმნით ბიზნეს და სარეკლამო ანგარიშებს და გავაკეთებთ ინტეგრაციას ჩვენ ვებ-გვერდთან.
ვიდეო გაკვეთილები:
1.1 – შესავალი
1.2 – რატომ ფეისბუქ რეკლამა
1.3 – სარეკლამო ტერმინოლოგია
1.4 – მარჟის გამოთვლა
1.5 – როგორ დავთვალოთ ROAS
1.6 – ბიზნეს მენეჯერი
1.7.1 – პიქსელის ინტეგრაცია (Shopify)
1.7.2 – პიქსელის ინტეგრაცია (სტანდარტული)
1.8 – IOS 14 და სტანდარტული ივენთები (სტანდარტული)
1.9 – მარკეტინგული ფანელი
მეორე მოდულში, თქვენ ისწავლით, მარკეტინგული ფანელის პირველი ეტაპის შესახებ. ამ ეტაზპზე სარეკლამო ბიუჯეტის დიდი ნაწილი ფოკუსირებულია ბიზნესის ცნობადობის ზრდაზე.
ვიდეო გაკვეთილები:
2.1 – შესავალი
2.2 – როგორ გავაკეთოთ მედია გეგმა
2.3 – კამპანიის სტრუქტურა (CBO, ABO)
2.4 – კამპანიის დასახელების სისტემა
2.5 – TOFU აუდიტორიები
2.6 – TOFU კამპანიების აწყობა
2.7 – TOFU რეკლამის მაგალითები
2.8 – რეკლამის სწარფი ტესტირება (Dynamic Creative Testing)
2.9 – რეკლამის სტანდარტული ტესტირება
მესამე მოდულში თქვენ გაეცნობით მარკეტინგული ფანელის შემდეგ, შუა ეტაპს – MOFU (Middle of the funnel). ფანელის ამ ეტაპზე ვცდილობთ პოტენციური მომხმარებელი კიდევ უფრო დეტალური ინფორმაცია მივაწოდოთ და გავუღრმავოთ ჩვენი პროდუქტის მიმართ იტნერესი.
ვიდეო გაკვეთილები
3.1 – შესავალი
3.2 – MOFU აუდიტორიები
3.3 – MOFU კამპანიის აწყობა
3.4 – MOFU რეკლამის სპეციფიკა
3.5 – MOFU რეკლამის მაგალითები
3.6 – შეჯამება
მეოთხე მოდულში თქვენ გაეცნობით მარკეტინგული ფანელის ბოლო, BOFU (Bottom of the funnel) ეტაპს. აქ პოტენციურმა მომხმარებელმა უკვე დეტალურად იცის ჩვენი ბიზნესის და პროდუქციის შესახებ და უბრალოდ სჭირდება საბოლოო ბიძგი, იმისათვის, რომ იყიდოს ჩვენი პროდუქტი.
ვიდეო გაკვეთილები:
4.1 – შესავალი
4.2 – პროდუქტების კატალოგი
4.3 – BOFU აუდიტორიები
4.4 – BOFU კამპანიის აწყობა
4.5 – BOFU რეკლამის მაგალითები
4.6 – შეჯამება
მარკეტინგული ფანელის შემდეგ, უკვე ვიწყებთ ეფექტური რეკლამის მიდგომებზე საუბარს. ვსაუბრობთ ფაქტორებზე, რომელიც ძალიან დიდ გავლენას ახდენს რეკლამის წარმატებაზე.
ვიდეო გაკვეთილები
5.1 – შესავალი
5.2 – რეკლამის ტექსტი და სათაური
5.3 – ეფექტური რეკლამის სტრუქტურა
5.4 – კონკურენტული ანალიზი და ინსპრიაცია
5.5 – რეკლამის და ვებ-გვერდის თანხვედრა
5.6 – რეკლამის აწყობა, დიზაინერის გარეშე
მეექვსე მოდულში უკვე ვისაუბრებთ გაშვებული სარეკლამო კამპანიების მონიტორინგზე. რა პარამეტრებს უნდა მივაქციოთ ყურადღება და როგორ მივიღოთ გადაწყვეტილებები კამპანიის ოპტიმიზაციის შესახებ.
ვიდეო გაკვეთილები
6.1 – შესავალი
6.2 – კამპანიების სამართავი პანელის აწყობა
6.3 – რეკლამის ოპტიმიზაცია
6.4 – რატომ იბლოკება ჩვენი რეკლამა
6.5 – სრულყოფილი ფეისბუქ გვერდი
6.6 – შეჯამება
მეშვიდე მოდული დაეთმობა, კამპანიების მაშტაბირებას. მასშტაბირება ნიშნავს კამპანიებისთვის ბიუჯეტის გაზრდას ისე, რომ შედეგიანობა როგორც მინიმუმ, პროპორციულად გაიზარდოს.
ვიდეო გაკვეთილები
7.1 შესავალი
7.2 ვერტიკალური მასშტაბირება
7.3 ჰორიზონტალური მასშტაბირება
7.4 კურსის შეჯამება
მერვე მოდულში დაემატება ყველა ის დამატებით ვიდეო გაკვეთილი, რომელსაც სტუდენტები მოითხოვენ კურსის დახურულ Facebook ჯგუფში.
ვიდეო გაკვეთილები
8.1 – ლიდების რეკლამა
8.2 – ლიდების კამპანიის გაშვება
8.3 – ლიდების გაფილტვრა
ირაკლი არის სფეის ინთერნეიშენალის ციფრული კომუნიკაციების ხელმძღვანელი (სფეისი, თიბისი უზბეკეთი). აქვს ციფრული მარკეტინგის ინდუსტრიაში მუშაობის 14 წლიანი გამოცდილება. აქვს გაშვებული ძალიან ბევრი მაღალ ბიუჯეტიანი სარეკლამო კამპანია და ჯამში ციფრულ რეკლამაში 3 მილიონ დოლარზე მეტი დახარჯული. ირაკლი ხელმძღვანელობდა ორი ციფრული ბანკის ბაზარზე გაშვების ციფრულ სტრატეგიას – სფეისი საქართველოს ბაზარზე და თიბისი ბანკი უზბეკეთის ბაზარზე.
ამ ორი ციფრული ბანკის აპლიკაციას დღეს ჯამში 2.5 მილიონზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს. ეს შედეგი, უმეტესად ციფრული საკომუნიკაციო არხების საშუალებით იქნა მიღწეული. ამ გამოცდილების შედეგად ირაკლის ჰქონდა საშუალება გამოეცადა ბევრი სხვადასხვა მეთოდოლოგია და მიდგომები, რომელსაც ამ ონლაინ კურსის საშუალებით გაგიზიარებთ.
ირაკლი ასევე არის Facebook-ის სერტიფიცირებული ექსპერტი.
სწავლის პროცესი არის ჰიბრიდული. არის 50 ჩაწერილი ვიდეო გაკვეთილი, რომელსაც ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ მიუბრუნდეთ. ვიდეო გაკვეთილებზე გაქვთ ერთ წლიანი წვდომა. ასევე 3 კვირის მანძილზე იქნება 5 შეხვედრა ტრენერთან სადაც შეგიძლიათ დასვათ დაგროვილი კითხვები და მიიღოთ რჩევები თქვენი ბიზნესის სარეკლამო კამპანიების გარშემო. კითხვები ასევე შეგიძლიათ დასვათ კურსის ფეისბუქ ჯგუფშიც.
ონლაინ შეხვედრებს მაქსიმუმ 15 მოსწავლე დაესწრება. დარეგისტრირდი დღეს და დაარეზერვე შენი ადგილი.
კურსი დაიწყება 4 აპრილს. გაიარე რეგისტრაცია დღეს, რომ დაარეზერვო შენი ადგილი.
კურსზე რეგისტრაციის შემდეგ, გექნებათ ერთ წლიანი წვდომა კურსის მასალაზე, ხოლო ფეისბუქის ჯგუფზე, სამუდამო წვდომა.
დიახ. კურსის მასალა მუდმივად განახლდება და გაუმჯობესდება სტუდენტების რეკომენდაციებისა და შენიშვნების გათვალისწინებით. ასევე, პერიოდულად დაემატება ახალი კონტენტი, ინდუსტრიაში მიმდინარე ცვლილებების შესაბამისად.
სწავლა არის ჰიბრიდული, რომელშიც შედის როგორც ვიდეო გაკვეთილები ასევე 5 ონლაინ შეხვედრა ტრენერთან. კურსს აქვს ფეისბუქის ჯგუფი სადაც ასევე შეგეძლებათ კითხვების დასმა და რჩევების მიღება თქვენი სარეკლამო კამპანიების გარშემო.
ჯამურად ვიდეო გაკვეთილების ხანგრძლივობა არის 5 საათამდე, მაგრამ უმჯობესია, სწავლის პარალელურად, პრაქტიკაში გამოიყენოთ ნასწავლი მეთოდოლოგიები. შედეგად სწავლის პროცესი უფრო ხანგრძლივი გამოვა, მაგრამ ასეთი მიდგომა დაგეხმარებათ მასალის უკეთ ათვისებაში.
5 ონლაინ შეხვედრა გადანაწილებულია 3 კვირაზე.
– იურიდიული პირებისთვის –
ყველა უფლება დაცულია შპს. დიჯიტალჰაბი © 2021 irakli@digitalhub.edu.ge | წესები და პირობები | კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა
დაგვიტოვეთ საკონტაქტო ინფრომაცია და ჩვენ დაგიკავშირდებით 24 საათის განმავლობაში.