ციფრული მარკეტინგის ბლოგი

Facebook რეკლამა და 6 მითი მის შესახებ

Facebook რეკლამა და მითები მის შესახებ

Facebook რეკლამა არის მარტივი გზა, მიწვდე შენი პროდუქტით დაინტერესებულ აუდიტორიას და დააგენერირო მეტი ლიდი. მაგრამ თუ ასე მარტივად ჟღერს ეს ყველაფერი, რატომ არ იყენებენ პატარა კომპანიები Facebook-ის სარეკლამო პლათფორმას უფრო აქტიურად? ალბათ იმიტომ, რომ რეკლამას სოციალურ მედიაში  თან სდევს არა ერთი მითი და არასანდო ინფორმაცია, რომელიც არასწორ წარმოდგენას გვიქმნის მასზე. ამ ბლოგში შენ გაეცნობი Facebook რეკლამის შესახებ 6 მითს და იმედია უფრო კარგად დაინახავ  ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტების შესაძლებლობებს.

სტატიის სარჩევი

მითი N1 - Facebook რეკლამა ძალიან ძვირადღირებულია

Facebook რეკლამის ოპტიმიზაციის საშუალებები მორგებულია იმაზე, რომ სწორედ რეკლამამ  შეძლოს ბიუჯეტის გადანაწილება  მიზნობრივად და დანახარჯი მაქსიმალურად მომგებიანი გახადოს კომპანიისთვის. სისტემატიური ოპტიმიზაციის არსებობის შემთხვევაში ეს პლათფორმა არის ერთ-ერთი სუაკეთესო ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტი იმისთვის, რომ შექმნა ეფექტური რეკლამა მიწვდე დაინტერესებულ აუდიტორიას და შენი ბიუჯეტი დახარჯო მხოლოდ რეალური მყიდველის კონვერსიაში.

ფეისბუქ რეკლამა

მითი N2 - Facebook რეკლამას არავინ ნახულობს

რა თქმა უნდა, თუ შენი რეკლამა არ არის შეესაბამება პლათფორმის სტანდარტებს და არ შესაბამისად დაოპტიმიზირებული, მას ვერავინ ნახავს. მნიშვნელოვანია რეკლამას სოციალურ მედიაში ჰქონდეს კარგად შემუშავებული სარეკლამო ელემენტები, რომლებიც მიიქცევს მომხმარებლის ყურადღებას და შეაჩერებს მას თუნდაც რამდენიმე წამით.  გიჩნდება კითხვა, მაშინ როგორ გავაკეთო რეკლამა? პირველ რიგში, ეფექტური რეკლამისთვის მოიფიქრე შესაბამიი Call-to-action _ი, ამის სავარაუდო ვარიანტებს თავად Facebook-ი გთავაზობს, მთავარია შეარჩო ისეთი, რომელიც რეკლამის მიზანს საუკეთესოდ შეესაბამება. გაითვალისწინე, რომ Facebook-ის პლათფორმა არის თეთრ და ლურჯ ფერებში შექმნილი და შესაბამისად მასზე გაშვებული რეკლამის ვიზუალი ამ ფერების კონტრასტული უნდა იყოს, რომ  მეტად აღქმადი  გახდეს მომხმარებლისთვის. რეკლამიდან გადამისამართების შემთხვევაში, დარწმუნდი რომ მომხმარებლის გზა სწორად არის დაგეგმილი და მას არ შეექმნება დისკომფორტი რეკლამსთან ინტერაქციისას, ნებსიმიერი ხარვეზი არის დამატებითი საბაბი,იმისთვის რომ მან დაანებოს თავი ამ ინტერაქციას.

მითი N3 - ჩემს გვერდს მომხმარებელი თავად იპოვის

ალბათ იდეალურ სამყაროში ასეც იქნებოდა 😊 მაგრამ არა სოციალურ მედიაში და არა ახლა. ასეთი მიდგომა არასდროს მუშაობს და ხშირ შემთხვევაში ძალიან ღირებული კონტენტი ფუჭად იფლანგება და იკარგება ისე რომ დღის შუქსაც კი  ვერ ნახულობს.  მნიშვნელოვანია მომხმარებელს უბიძგო, მოანდომო და შეახსენო, რომ ნახოს შენი გვერდი, ვებ. გევრდი ან სხვა რამ. უნდა მიახვედრო, რომ იქ მას ძალიან მნიშვნელოვანი და მისთვის აუცილებელი ინფორმაცია დახვდება. სხვა შემთხვევაში  გაღებული ძალისხმევა და რესურსი უბრალოდ დაიკარგება, მასთან ერთად კი პოტენციური მყიდველიც.

გამოიწერე ციფრული ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

მითი N4 - Facebook რეკლამა ვერ მიწვდება ჩემს მიზნობრივ აუდიტორიას

საქართველოში Facebook-ს მოხმმარებლების რაოდენობა შეადგენ 2 მილიონ ადამიანზე მეტს და ეს რიცხვი ყოველდღიურად იზრდება. შესაბამისად შეუძლებელიც კია, ეფექტური რეკლამის პირობებში, რომ შენ მიზნობრივი აუდიტორია ვერ მიაწვდინო ხმა.

ციფრული ფეისბუქ რეკლამა

მითი N5 – Facebook რეკლამა ზედმეტად ცვალებადი

ნადმვილად, Facebookი_ი ყოველდღიურად ამატებს ახალ ცვლილებებს, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ სარკლამო პლათფორმა სრულიად  იცვლება. მეტიც, ეს ცვლილებები ეხმარება კომპანიებს ციფრული მარკეტინგის ინსტურმენტები რაც შეიძლება მარტივად და კომოფრტულად გამოიყენონ. Facebook-ი ყოველთვის წინასწარ აანონსებს მნიშვნელოვან ცვლილებებს ან ამ ცვლილებებს პირდაპირ სარეკლამო პლათფორმაზე გიგზავნის შეტყობინების სახით, სწორედ იმისთვის რომ შენ შეძლო მომზადება და მარტივად ადაპტირება.

მითი N6 – Facebook რეკლამა მხოლოდ დიდი ბიზნესებისთვის არსებობს

Facebook-ის სარეკლამო პლათფორმას იყენებენ როგორც ყველაზე დიდი ბრენდები, ასევე ახლადაღმოცენებული სტარტაპები. მათშორის განსხვავება შესაძლოა იყოს მიზნობრივი აუდიტორიის ზომას, სარეკლამო სტრატეგიასა და ბიუჯეტირებაში. ნებისმიერ კომპანიას, რომელსაც უნდა გაყიდვებზე ორიენტირებული ციფრული რეკლამის შექმნა, შეუძლია ამ მიზანს Facebook-ის სარეკლამო პლათფორმით მიაღწიოს.

მთლიანობაში, ამ პლათფორმის გამოყენება არ არის ბევრ სირთულესთან დაკავშირებული, მთავარია დასაწყისშივე კარგად შეისწავლო მისი ეკოსისტემა და სწორად დაგეგმო როგორც  სარეკლამო სტრატეგია ასევე რეკლამის ელემენტები, წინასწარ განსაზღვრო მიზნობრივი აუდიტორია და შესაბამისი ინფორმაცია მიაწოდო მათ.

თუ ხარ ანტრეპრენერი ან უბრალოდ გსურს უფრო ახლოს გაიცნო ციფრული მარკეტინგის სამყარო, დარეგისტრირდი ონლაინ კურსზერეკლამა, სოციალურ მედიაში და  დაიწყე სწავლის პროცესი.

ვიდეო რეკლამა სოციალური მედიისთვის

მობილური ვიდეო რეკლამა სოციალური მედიისთვის არის შესანიშნავი მიმართულება ისეთი კომპანიებისთვის, რომლებიც ფიქრობენ სარეკლამო სტრატეგიის გაუმჯობესებაზე. თუ დღევანდელ სოციალურ მედიას გადაავლებთ თვალს, ნახავთ, რომ ბიზნესების უმრავლესობა

წაიკითხე ვრცლად »

4 მომავლის პროფესია სოციალურ მედიაში

სოციალური ქსელები ჩვენი ცხოვრების თითქმის ყველა ასპექტში იჭრებიან და აყალიბებენ ახალ ქცევებს, მოთხოვნილებებსა და როლებს.   თუ არსებული მდგომარებით ვიმსჯელებთ, მომავალი სოციალურ მედიაშია, რაც ახალი

წაიკითხე ვრცლად »

6 ტრენდი ეფექტური რეკლამის შესაქმნელად

  2022 წლის ტრენდები მოექცევიან ისეთი ფაქტორების გავლენის ქვეშ, როგორებიცაა პანდემია, ახალი ბიზნეს მოდელები, ტექნოლოგიური ცვლილებები და სხვა. წარმოუდგენელია ორწლიანი პანდემიის შემდგომ, არ ელოდო გარდაუვალ

წაიკითხე ვრცლად »

რატომ უნდა გაიარო სოციალური მედიის კურსი?

  შენს სოციალურ მედიაში განთავსებული სტატუსები მალევე ივსება კომენტარებით? შენი პოსტები იმდენად საინტერესოა, რომ ბევრ მოწონებას იმსახურებს ინსტაგრამის აუდიტორიისგან? ან იქნებ უბრალოდ გაინტერესებს როგორ ურტიერთობენ

წაიკითხე ვრცლად »
გააზიარე:

სხვა სტატიები

გამოიწერე ციფრული ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა

პასუხს მიიღებთ 24 საათის განმავლობაში.

ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა

დაგვიტოვეთ საკონტაქტო ინფრომაცია და ჩვენ დაგიკავშირდებით 24 საათის განმავლობაში.