დაზოგე 750 ₾ – 6 მარტამდე
თუ გინდა შენი ციფრული მარკეტინგის კარიერა ახალ სიმაღლეზე აიყვანო და ცოდნა გაიღრმავო, ან უბრალოდ აპირებ პროფესიის შეცვლას ამ მიმართულებით, ეს კურსი შენთვის არის. გახდი სერტიფიცირებული ციფრული მარკეტერი.
დაზოგე 750 ₾ – 6 მარტამდე
თუ გინდა შენი ციფრული მარკეტინგის კარიერა ახალ სიმაღლეზე აიყვანო და ცოდნა გაიღრმავო, ან უბრალოდ აპირებ პროფესიის შეცვლას ამ მიმართულებით, ეს კურსი შენთვის არის. გახდი სერტიფიცირებული ციფრული მარკეტერი.
არ გამოტოვო! ფასდაკლება 6 მარტამდე.
ტრენერი
ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი
სფეის ინთერნეიშენალი / სფეისი / თიბისი უზბეკეთი
ირაკლი არის სფეის ინთერნეიშენალის ციფრული კომუნიკაციების ხელმძღვანელი (სფეისი, თიბისი უზბეკეთი).
აქვს ციფრული მარკეტინგის ინდუსტრიაში მუშაობის 14 წლიანი გამოცდილება. აქვს გაშვებული ძალიან ბევრი მაღალ ბიუჯეტიანი სარეკლამო კამპანია და ჯამში ციფრულ რეკლამაში 3 მილიონ დოლარზე მეტი დახარჯული. ირაკლი ხელმძღვანელობდა ორი ციფრული ბანკის ბაზარზე გაშვების ციფრულ სტრატეგიას - სფეისი საქართველოს ბაზარზე და თიბისი ბანკი უზბეკეთის ბაზარზე.
ამ ორი ციფრული ბანკის აპლიკაციას დღეს ჯამში 2.5 მილიონზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს. ეს შედეგი, უმეტესად ციფრული საკომუნიკაციო არხების საშუალებით იქნა მიღწეული. ამ გამოცდილების შედეგად ირაკლის ჰქონდა საშუალება გამოეცადა ბევრი სხვადასხვა მეთოდოლოგია და მიდგომები, რომელსაც ამ ონლაინ კურსის საშუალებით გაგიზიარებთ.
ირაკლი ასევე არის Facebook-ის სერტიფიცირებული ექსპერტი.
ტრენერი
ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი
სფეისი | თიბისი უზბეკეთი
ირაკლი არის სფეის ინთერნეიშენალის ციფრული კომუნიკაციების ხელმძღვანელი (სფეისი, თიბისი უზბეკეთი).
აქვს ციფრული მარკეტინგის ინდუსტრიაში მუშაობის 14 წლიანი გამოცდილება. აქვს გაშვებული ძალიან ბევრი მაღალ ბიუჯეტიანი სარეკლამო კამპანია და ჯამში ციფრულ რეკლამაში 3 მილიონ დოლარზე მეტი დახარჯული. ირაკლი ხელმძღვანელობდა ორი ციფრული ბანკის ბაზარზე გაშვების ციფრულ სტრატეგიას - სფეისი საქართველოს ბაზარზე და თიბისი ბანკი უზბეკეთის ბაზარზე.
ამ ორი ციფრული ბანკის აპლიკაციას დღეს ჯამში 2.5 მილიონზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს. ეს შედეგი, უმეტესად ციფრული საკომუნიკაციო არხების საშუალებით იქნა მიღწეული. ამ გამოცდილების შედეგად ირაკლის ჰქონდა საშუალება გამოეცადა ბევრი სხვადასხვა მეთოდოლოგია და მიდგომები, რომელსაც ამ ონლაინ კურსის საშუალებით გაგიზიარებთ.
ირაკლი ასევე არის Facebook-ის სერტიფიცირებული ექსპერტი.
კურსის მოდულები და სილაბუსი
რა არის ციფრული მარკეტინგი? რა განსხვავებაა Inbound და Outbound მარკეტინგს შორის? ამ მოდულში მიიღებ ციფრული მარკეტინგის საბაზისო ცოდნას.
როგორ ავირჩიოთ სწორი სოც. მედია პლატფორმა. ისწავლე როგორ გაზარდო შენი ბიზნესის გამომწერების რაოდენობა და მათი ჩართულობა. სწორი კონტენტის შერჩევა შენი აუდიტორიისთვის.
ისწავლე სოც. მედია რეკლამის შესაძლებლობები (Facebook და Instagram). გაიგე რა არის სარეკლამო აუქციონი და როგორ შეადგინო სარეკლამო სტრატეგია. კამპანიების ოპტიმიზაცია ტრეკინგი და ROI-ის გაზომვა.
ისწავლე რა არი PPC (Pay Per Click) გუგლის რეკლამა. გაიგე რა არის სარეკლამო აუქციონი და როგორ შეადგინო სარეკლამო სტრატეგია. კამპანიების ოპტიმიზაცია ტრეკინგი და ROI-ის გაზომვა.
ამ მოდულში ისწავლი დატა ანალიზის შესახებ. გაიგე რა მოსწონს შენს მომხმარებელს, რა არის მისი მოთხოვნილებები და სურვილები. გაიგე როგორ იყენებ შენს ვებსაიტს, დაისახე მიზნები და გააკეტე კონვერსიების მონიტორინგი.
საძიებო სისტემებისტვის ოპტიმიზაციის მიზანია, შენი ვებსაიტის გვერდები აღმოჩნდნენ მოწინავე პოზიციებზე გუგლში და სხვა საძიებო სისტემებში. ამ მოდულში ისწავლი საძიებო საკვანძო სიტყვების კვლევას, შეიმუშავებ სტრატეგიას და ისწავლი საიტის ოპტიმიზაციას შენთვის რელევანტურ საკვანძო სიტყვებზე.
ისწავლე როგორ მართო შენი ლიდების ან მომხმარებლების იმელების ბაზა. ავტომატური მეილების დაგზავნა. სათაურების ტესტირება და Open Rate-ის (მეილის გახსნის მაჩვენებელი) და ROI მაქსიმიზაცია.
როგორ უნდა იყოს საიტი, რომელიც კარგად ყიდის? ამ მოდულში გავაკეთებთ მარტივ საიტს WordPress-ის პლატფორმაზე, რომელიც კარგი ვიზუალური მხარის გარდა იქნება საკმაოდ ეფექტური, შენი ბიზნესის მიზნების მისაღწევად.
ამ მოდულში ისწავლი როგორ შექმნა კონტენტი რომელიც დააინტრესებს შენს კონკრეტულ აუდიტორიას. გაიგე რა მუშაობს და რა არა, მონიტორინგის და ტრეკინგის საშუალებით.
ყველა შენს ციფრულ აქტივობას სჭირდება სწორი ფუნდამენტი და მიზნები. ამ მოდულში ვისწავლის ციფრული სტრატეგიის დოკუმენტის შემუშავებას. არხები, მიზნები, მედია გეგმა, KPI-ები და ბევრი სხვა.
კურსის მოდულები და სილაბუსი
რა არის ციფრული მარკეტინგი? რა განსხვავებაა Inbound და Outbound მარკეტინგს შორის? ამ მოდულში მიიღებ ციფრული მარკეტინგის საბაზისო ცოდნას.
როგორ ავირჩიოთ სწორი სოც. მედია პლატფორმა. ისწავლე როგორ გაზარდო შენი ბიზნესის გამომწერების რაოდენობა და მათი ჩართულობა. სწორი კონტენტის შერჩევა შენი აუდიტორიისთვის.
ისწავლე სოც. მედია რეკლამის შესაძლებლობები (Facebook და Instagram). გაიგე რა არის სარეკლამო აუქციონი და როგორ შეადგინო სარეკლამო სტრატეგია. კამპანიების ოპტიმიზაცია ტრეკინგი და ROI-ის გაზომვა.
ისწავლე რა არი PPC (Pay Per Click) გუგლის რეკლამა. გაიგე რა არის სარეკლამო აუქციონი და როგორ შეადგინო სარეკლამო სტრატეგია. კამპანიების ოპტიმიზაცია ტრეკინგი და ROI-ის გაზომვა.
ამ მოდულში ისწავლი დატა ანალიზის შესახებ. გაიგე რა მოსწონს შენს მომხმარებელს, რა არის მისი მოთხოვნილებები და სურვილები. გაიგე როგორ იყენებ შენს ვებსაიტს, დაისახე მიზნები და გააკეტე კონვერსიების მონიტორინგი.
საძიებო სისტემებისტვის ოპტიმიზაციის მიზანია, შენი ვებსაიტის გვერდები აღმოჩნდნენ მოწინავე პოზიციებზე გუგლში და სხვა საძიებო სისტემებში. ამ მოდულში ისწავლი საძიებო საკვანძო სიტყვების კვლევას, შეიმუშავებ სტრატეგიას და ისწავლი საიტის ოპტიმიზაციას შენთვის რელევანტურ საკვანძო სიტყვებზე.
ისწავლე როგორ მართო შენი ლიდების ან მომხმარებლების იმელების ბაზა. ავტომატური მეილების დაგზავნა. სათაურების ტესტირება და Open Rate-ის (მეილის გახსნის მაჩვენებელი) და ROI მაქსიმიზაცია.
როგორ უნდა იყოს საიტი, რომელიც კარგად ყიდის? ამ მოდულში გავაკეთებთ მარტივ საიტს WordPress-ის პლატფორმაზე, რომელიც კარგი ვიზუალური მხარის გარდა იქნება საკმაოდ ეფექტური, შენი ბიზნესის მიზნების მისაღწევად.
ამ მოდულში ისწავლი როგორ შექმნა კონტენტი რომელიც დააინტრესებს შენს კონკრეტულ აუდიტორიას. გაიგე რა მუშაობს და რა არა, მონიტორინგის და ტრეკინგის საშუალებით.
ყველა შენს ციფრულ აქტივობას სჭირდება სწორი ფუნდამენტი და მიზნები. ამ მოდულში ვისწავლის ციფრული სტრატეგიის დოკუმენტის შემუშავებას. არხები, მიზნები, მედია გეგმა, KPI-ები და ბევრი სხვა.
კურსზე რეგისტრაციის ფასი
ისწავლე ინდუსტრიის პრაქტიკოსებისგან და გაიღრმავე დარგის ექსპერტიზა.
კურსზე ადგილები შეზღუდულია (10 მოსწავლე). დარეგისტრირდი დღესვე.
გაყავი სამ ნაწილად
ფასდაკლება -750₾
466₾ x 3
* გადახდა დაიწყება კურსის დაწყების შემდეგ
კურსზე რეგისტრაციის ფასი
ისწავლე ინდუსტრიის პარქტიკოსებისგან და გაიღრმავე დარგის ექსპერტიზა. კურსზე ადგილები შეზღუდულია – გაიარე რეგისტრაცია დღესვე.
გაყავი სამ ნაწილად
ფასდაკლება -750₾
466₾ x 3
* გადახდა დაიწყება კურსის დაწყების შემდეგ
ვისთვის არის ეს კურსი
ვისთვის არის ეს კურსი
კურსის ხანგრძლივობა არის 3 კვირა. კვირაში გექნებათ ორი გაკვეთილი საღამოს საათებში 20:00-22:00.
კურსი იწყება 6 მარტს და მთავრდება 30 მარტს. ჯამში 10 შეხვედრა.
კურსის ბოლოს გამოცდა არ გვაქვს, გვაქვს დავალება, რომელიც კურსის განმავლობაში უნდა მოამზადოთ. ყველა ვინც ამ დავალებას შეასრულებს, მიიღებს კურსის დასრულების სერტიფიკატს.
დიახ გადასახადი შეგიძლიათ დაყოთ სამ ნაწილად. პირველ ნაწილს იხდით რეგიტრაციის დროს, დანარჩენ ორს იხდით კურსის დაწყებიდან პირველი და მეორე კვირის განმავლობაში.
კურსის გავლის შემდეგ გექნებათ საფუძვლიანი წარმოდგენა ციფრული მარკეტინგის შესაძლებლობებზე. როგორ შეცვალა ციფრულმა ინდუსტრიამ მომხმარებლის ქცევა და ასევე ციფრული მარკეტერის როლი ორგანიზაციაში.
შეძლებთ თქვენი ბიზნეს გეგმების მიღწევას, ისწავლით როგორ შეიმუშაოთ, განახორციელოთ და გაზომოთ ციფრული აქტივობები.
გაიგებთ ციფრული სტრატეგიის მნიშვნელობის შესახებ და გეცოდინებათ როგორ გამოიყენოთ SEO (საძიებო სისტემებისთვის ოპტიმიზაცია), სოც. მედია მარკეტინგი, ციფრული რეკლამა და იმელ მარკეტინგი, იმისთვის, რომ მოიზიდოთ პოტენციური მომხმარებელი და მიაღწიოთ თქვენს ბიზნეს მიზნებს
კურსი დაიწყება 6 მარტს და გაგრძელდება 30 მარტამდე.
რეგისტრაცია დასრულდება 5 მარტს.
საახალწლო ფასდაკლება -750₾ მოქმედებს 6 მარტამდე.
კვირაში ორჯერ, 3 კვირის განმავლობაში გექნებათ ორ საათიანი ჯგუფური შეხვედრა ტრენერთან. ჯამში 10 შეხვედრა, საღამოს საათებში 20:00-22:00
ასევე გექნებათ წვდომა კურსის ფეისბუქის ჯგუფზე სადაც დაიდება ლექციის ჩანაწერები და კურსის მასალები.
წინასწარი განრიგი ასე გამოიუყურება, თუმცა სწავლის პროცესში მოსწავლეებთან შეთანხმებით შესაძლოა დღეები და დროები შეიცვალოს:
კურსის ხანგრძლივობა არის 3 კვირა. კვირაში გექნებათ ორი გაკვეთილი საღამოს საათებში 20:00-22:00.
კურსი იწყება 6 მარტს და მთავრდება 30 მარტს. ჯამში 10 შეხვედრა.
კურსის ბოლოს გამოცდა არ გვაქვს, გვაქვს დავალება, რომელიც კურსის განმავლობაში უნდა მოამზადოთ. ყველა ვინც ამ დავალებას შეასრულებს, მიიღებს კურსის დასრულების სერტიფიკატს.
დიახ გადასახადი შეგიძლიათ დაყოთ სამ ნაწილად. პირველ ნაწილს იხდით რეგიტრაციის დროს, დანარჩენ ორს იხდით კურსის დაწყებიდან პირველი და მეორე კვირის განმავლობაში.
კურსის გავლის შემდეგ გექნებათ საფუძვლიანი წარმოდგენა ციფრული მარკეტინგის შესაძლებლობებზე. როგორ შეცვალა ციფრულმა ინდუსტრიამ მომხმარებლის ქცევა და ასევე ციფრული მარკეტერის როლი ორგანიზაციაში.
შეძლებთ თქვენი ბიზნეს გეგმების მიღწევას, ისწავლით როგორ შეიმუშაოთ, განახორციელოთ და გაზომოთ ციფრული აქტივობები.
გაიგებთ ციფრული სტრატეგიის მნიშვნელობის შესახებ და გეცოდინებათ როგორ გამოიყენოთ SEO (საძიებო სისტემებისთვის ოპტიმიზაცია), სოც. მედია მარკეტინგი, ციფრული რეკლამა და იმელ მარკეტინგი, იმისთვის, რომ მოიზიდოთ პოტენციური მომხმარებელი და მიაღწიოთ თქვენს ბიზნეს მიზნებს
კურსი დაიწყება 6 მარტს და გაგრძელდება 30 მარტამდე.
რეგისტრაცია დასრულდება 6 მარტს.
საახალწლო ფასდაკლება -750₾ მოქმედებს 6 მარტამდე.
კვირაში ორჯერ, 3 კვირის განმავლობაში გექნებათ ორ საათიანი ჯგუფური შეხვედრა ტრენერთან. ჯამში 10 შეხვედრა, საღამოს საათებში 20:00-22:00
ასევე გექნებათ წვდომა კურსის ფეისბუქის ჯგუფზე სადაც დაიდება ლექციის ჩანაწერები და კურსის მასალები.
წინასწარი განრიგი ასე გამოიუყურება, თუმცა სწავლის პროცესში მოსწავლეებთან შეთანხმებით შესაძლოა დღეები და დროები შეიცვალოს:
ყველა უფლება დაცულია შპს. დიჯიტალჰაბი © 2021 irakli@digitalhub.edu.ge | წესები და პირობები | კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
ჩვენ დაგიკავშირდებით 24 საათის განმავლობაში.
ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა
დაგვიტოვეთ საკონტაქტო ინფრომაცია და ჩვენ დაგიკავშირდებით 24 საათის განმავლობაში.