Black Friday ფასდაკლება 30%

გახდი პროფესიონალი ციფრული მარკეტერი

თუ გინდა შენი ციფრული მარკეტინგის კარიერა ახალ სიმაღლეზე აიყვანო და ცოდნა გაიღრმავო, ან უბრალოდ აპირებ პროფესიის შეცვლას ამ მიმართულებით, ეს კურსი შენთვის არის. გახდი სერტიფიცირებული ციფრული მარკეტერი.

არ გამოტოვო! Black Friday ფასდაკლება 30 ნოემბრამდე მოქმედებს.

Black Friday ფასდაკლება 30% ( დაზოგე 750₾ )

გახდი პროფესიონალი ციფრული მარკეტერი

თუ გინდა შენი ციფრული მარკეტინგის კარიერა ახალ სიმაღლეზე აიყვანო და ცოდნა გაიღრმავო, ან უბრალოდ აპირებ პროფესიის შეცვლას ამ მიმართულებით, ეს კურსი შენთვის არის. გახდი სერტიფიცირებული ციფრული მარკეტერი.

არ გამოტოვო! Black Friday ფასდაკლება 30 ნოემბრამდე მოქმედებს.

ტრენერი

ირაკლი ჩხეიძე

ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი
სფეის ინთერნეიშენალი / სფეისი / თიბისი უზბეკეთი

ირაკლი არის სფეის ინთერნეიშენალის ციფრული კომუნიკაციების ხელმძღვანელი (სფეისი, თიბისი უზბეკეთი).

 

აქვს ციფრული მარკეტინგის ინდუსტრიაში მუშაობის 14 წლიანი გამოცდილება. აქვს გაშვებული ძალიან ბევრი მაღალ ბიუჯეტიანი სარეკლამო კამპანია და ჯამში ციფრულ რეკლამაში 3 მილიონ დოლარზე მეტი დახარჯული. ირაკლი ხელმძღვანელობდა ორი ციფრული ბანკის ბაზარზე გაშვების ციფრულ სტრატეგიას - სფეისი საქართველოს ბაზარზე და თიბისი ბანკი უზბეკეთის ბაზარზე.

 

ამ ორი ციფრული ბანკის აპლიკაციას დღეს ჯამში 2.5 მილიონზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს. ეს შედეგი, უმეტესად ციფრული საკომუნიკაციო არხების საშუალებით იქნა მიღწეული. ამ გამოცდილების შედეგად ირაკლის ჰქონდა საშუალება გამოეცადა ბევრი სხვადასხვა მეთოდოლოგია და მიდგომები, რომელსაც ამ ონლაინ კურსის საშუალებით გაგიზიარებთ.

 

ირაკლი ასევე არის Facebook-ის სერტიფიცირებული ექსპერტი.

 

ირაკლი ჩხეიძე

ტრენერი

ირაკლი ჩხეიძე

ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი

სფეისი | თიბისი უზბეკეთი

ირაკლი არის სფეის ინთერნეიშენალის ციფრული კომუნიკაციების ხელმძღვანელი (სფეისი, თიბისი უზბეკეთი).

 

აქვს ციფრული მარკეტინგის ინდუსტრიაში მუშაობის 14 წლიანი გამოცდილება. აქვს გაშვებული ძალიან ბევრი მაღალ ბიუჯეტიანი სარეკლამო კამპანია და ჯამში ციფრულ რეკლამაში 3 მილიონ დოლარზე მეტი დახარჯული. ირაკლი ხელმძღვანელობდა ორი ციფრული ბანკის ბაზარზე გაშვების ციფრულ სტრატეგიას - სფეისი საქართველოს ბაზარზე და თიბისი ბანკი უზბეკეთის ბაზარზე.

 

ამ ორი ციფრული ბანკის აპლიკაციას დღეს ჯამში 2.5 მილიონზე მეტი მომხმარებელი ჰყავს. ეს შედეგი, უმეტესად ციფრული საკომუნიკაციო არხების საშუალებით იქნა მიღწეული. ამ გამოცდილების შედეგად ირაკლის ჰქონდა საშუალება გამოეცადა ბევრი სხვადასხვა მეთოდოლოგია და მიდგომები, რომელსაც ამ ონლაინ კურსის საშუალებით გაგიზიარებთ.

 

ირაკლი ასევე არის Facebook-ის სერტიფიცირებული ექსპერტი.

 

ირაკლი ჩხეიძე

კურსის მოდულები და სილაბუსი

რას ისწავლი?

რა არის ციფრული მარკეტინგი? რა განსხვავებაა Inbound (შემომავალი) და Outbound (გამავალი) მარკეტინგს შორის? ამ მოდულში მიიღებ ციფრული მარკეტინგის საბაზისო ცოდნას.

  • ციფრული მარკეტინგის პრინციპები
  • ციფრული კვლევა
  • მიზნების დასახვა
  • აუდიტორიის კვლევა

როგორ ავირჩიოთ სწორი სოც. მედია პლატფორმა. ისწავლე როგორ გაზარდო შენი ბიზნესის გამომწერების რაოდენობა და მათი ჩართულობა. სწორი კონტენტის შერჩევა შენი აუდიტორიისთვის.

 

  • ძირითადი სოც. მედია პლატფორმები
  • სამიზნე აუდიტორიის მოზიდვა
  • აუდიტორიის ჩართულობის გაზრდა
  • სოც. მედია გამოცდილების შემუშავება შენი ბიზნესისთვის
  • სოც. მედია კამპანიების შექმნა და ოპტიმიზაცია

ისწავლე სოც. მედია რეკლამის შესაძლებლობები (Facebook და Instagram). გაიგე რა არის სარეკლამო აუქციონი და როგორ შეადგინო სარეკლამო სტრატეგია. კამპანიების ოპტიმიზაცია ტრეკინგი და ROI-ის გაზომვა.

 

  • Google Ads რეკლამის საწყისები
  • ფეისბუქის და ინსტაგრამის კამპანიების მენეჯმენტი
  • სარეკლამო კამპანიების გაშვება
  • კამპანიების მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია

ისწავლე რა არი PPC (Pay Per Click) გუგლის რეკლამა. გაიგე რა არის სარეკლამო აუქციონი და როგორ შეადგინო სარეკლამო სტრატეგია. კამპანიების ოპტიმიზაცია ტრეკინგი და ROI-ის გაზომვა.

 

  • Google Ads რეკლამის საწყისები
  • კამპანიების მენეჯმენტი
  • Search კამპანიების გაშვება
  • Search კამპანიების მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია
  • Display კამპანიები გაშვება
  • Display კამპანიების მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია
  • Youtube კამპანიები გაშვება
  • Youtube კამპანიების მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია

ამ მოდულში ისწავლი დატა ანალიზის შესახებ. გაიგე რა მოსწონს შენს მომხმარებელს, რა არის მისი მოთხოვნილებები და სურვილები. გაიგე როგორ იყენებ შენს ვებსაიტს, დაისახე მიზნები და გააკეტე კონვერსიების მონიტორინგი.

 

  • ვებ ანალიტიკის საწყისები
  • გუგლის ანალიტიკის ანგარიშის შექმნა
  • ანალიტიკის რეპორტები და მონიტორინგი
  • Goal-ების (მიზნების) დასახვა
  • Google Analytics 4 (GA4)

საძიებო სისტემებისტვის ოპტიმიზაციის მიზანია, შენი ვებსაიტის გვერდები აღმოჩნდნენ მოწინავე პოზიციებზე გუგლში და სხვა საძიებო სისტემებში. ამ მოდულში ისწავლი საძიებო საკვანძო სიტყვების კვლევას, შეიმუშავებ სტრატეგიას და ისწავლი საიტის ოპტიმიზაციას შენთვის რელევანტურ საკვანძო სიტყვებზე.

 

  • SEO საწყისები
  • საკვანძო სიტყვები და ფრაზები
  • SEO მონიტორინგი და შეფასება
  • ორგანული ტრაფიკისთვის ოპტიმიზაცია

ისწავლე როგორ მართო შენი ლიდების ან მომხმარებლების იმელების ბაზა. ავტომატური მეილების დაგზავნა. სათაურების ტესტირება და Open Rate-ის (მეილის გახსნის მაჩვენებელი) და ROI მაქსიმიზაცია.

  • იმელ მარკეტინგის საწყისდები
  • იმეილის დიზაინი
  • ტესტირება და ოპტიმიზაცია
  • ინსტრუმენტები
  • ეფექტური კამპანიების გაშვება

როგორ უნდა იყოს საიტი, რომელიც კარგად ყიდის? ამ მოდულში გავაკეთებთ მარტივ საიტს WordPress-ის პლატფორმაზე, რომელიც კარგი ვიზუალური მხარის გარდა იქნება საკმაოდ ეფექტური, შენი ბიზნესის მიზნების მისაღწევად.

 

  • ვებსაიტის დიზაინი და ოპტიმიზაცია
  • დიზაინის პრინციპები და ტექსტი
  • მარტივი ვებსაიტის გაშვება
  • მომხმარებელზე მორგებული დიზაინი და ოპტიმიზაცია
  • ვებსაიტის ეფექტურობის გაზომვა

ამ მოდულში ისწავლი როგორ შექმნა კონტენტი რომელიც დააინტრესებს შენს კონკრეტულ აუდიტორიას. გაიგე რა მუშაობს და რა არა, მონიტორინგის და ტრეკინგის საშუალებით.

 

  • კონტენტ სტრატეგია
  • კონტენტ გეგმის შემუშავება
  • კონტენტის გავრცელება
  • ეფექტური კონტენტის საზომი მეტრიკები

ყველა შენს ციფრულ აქტივობას სჭირდება სწორი ფუნდამენტი და მიზნები. ამ მოდულში ვისწავლის ციფრული სტრატეგიის დოკუმენტის შემუშავებას. არხები, მიზნები, მედია გეგმა, KPI-ები და ბევრი სხვა.

 

  • ციფრული სტრატეგიის საწყისები
  • მიზნების და KPI-ების დასახვა
  • ციფრული კვლევა
  • კრეატიული სტრატეგიის შემუშავება
  • ციფრული სტრატეგიის აღსრულება
  • შედეგების პროგნოზი

კურსის მოდულები და სილაბუსი

რას ისწავლი?

რა არის ციფრული მარკეტინგი? რა განსხვავებაა Inbound (შემომავალი) და Outbound (გამავალი) მარკეტინგს შორის? ამ მოდულში მიიღებ ციფრული მარკეტინგის საბაზისო ცოდნას.

  • ციფრული მარკეტინგის პრინციპები
  • ციფრული კვლევა
  • მიზნების დასახვა
  • აუდიტორიის კვლევა

როგორ ავირჩიოთ სწორი სოც. მედია პლატფორმა. ისწავლე როგორ გაზარდო შენი ბიზნესის გამომწერების რაოდენობა და მათი ჩართულობა. სწორი კონტენტის შერჩევა შენი აუდიტორიისთვის.

 

  • ძირითადი სოც. მედია პლატფორმები
  • სამიზნე აუდიტორიის მოზიდვა
  • აუდიტორიის ჩართულობის გაზრდა
  • სოც. მედია გამოცდილების შემუშავება შენი ბიზნესისთვის
  • სოც. მედია კამპანიების შექმნა და ოპტიმიზაცია

ისწავლე სოც. მედია რეკლამის შესაძლებლობები (Facebook და Instagram). გაიგე რა არის სარეკლამო აუქციონი და როგორ შეადგინო სარეკლამო სტრატეგია. კამპანიების ოპტიმიზაცია ტრეკინგი და ROI-ის გაზომვა.

 

  • Google Ads რეკლამის საწყისები
  • ფეისბუქის და ინსტაგრამის კამპანიების მენეჯმენტი
  • სარეკლამო კამპანიების გაშვება
  • კამპანიების მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია

ისწავლე რა არი PPC (Pay Per Click) გუგლის რეკლამა. გაიგე რა არის სარეკლამო აუქციონი და როგორ შეადგინო სარეკლამო სტრატეგია. კამპანიების ოპტიმიზაცია ტრეკინგი და ROI-ის გაზომვა.

 

  • Google Ads რეკლამის საწყისები
  • კამპანიების მენეჯმენტი
  • Search კამპანიების გაშვება
  • Search კამპანიების მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია
  • Display კამპანიები გაშვება
  • Display კამპანიების მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია
  • Youtube კამპანიები გაშვება
  • Youtube კამპანიების მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია

ამ მოდულში ისწავლი დატა ანალიზის შესახებ. გაიგე რა მოსწონს შენს მომხმარებელს, რა არის მისი მოთხოვნილებები და სურვილები. გაიგე როგორ იყენებ შენს ვებსაიტს, დაისახე მიზნები და გააკეტე კონვერსიების მონიტორინგი.

 

  • ვებ ანალიტიკის საწყისები
  • გუგლის ანალიტიკის ანგარიშის შექმნა
  • ანალიტიკის რეპორტები და მონიტორინგი
  • Goal-ების (მიზნების) დასახვა
  • Google Analytics 4 (GA4)

საძიებო სისტემებისტვის ოპტიმიზაციის მიზანია, შენი ვებსაიტის გვერდები აღმოჩნდნენ მოწინავე პოზიციებზე გუგლში და სხვა საძიებო სისტემებში. ამ მოდულში ისწავლი საძიებო საკვანძო სიტყვების კვლევას, შეიმუშავებ სტრატეგიას და ისწავლი საიტის ოპტიმიზაციას შენთვის რელევანტურ საკვანძო სიტყვებზე.

 

  • SEO საწყისები
  • საკვანძო სიტყვები და ფრაზები
  • SEO მონიტორინგი და შეფასება
  • ორგანული ტრაფიკისთვის ოპტიმიზაცია

ისწავლე როგორ მართო შენი ლიდების ან მომხმარებლების იმელების ბაზა. ავტომატური მეილების დაგზავნა. სათაურების ტესტირება და Open Rate-ის (მეილის გახსნის მაჩვენებელი) და ROI მაქსიმიზაცია.

  • იმელ მარკეტინგის საწყისდები
  • იმეილის დიზაინი
  • ტესტირება და ოპტიმიზაცია
  • ინსტრუმენტები
  • ეფექტური კამპანიების გაშვება

როგორ უნდა იყოს საიტი, რომელიც კარგად ყიდის? ამ მოდულში გავაკეთებთ მარტივ საიტს WordPress-ის პლატფორმაზე, რომელიც კარგი ვიზუალური მხარის გარდა იქნება საკმაოდ ეფექტური, შენი ბიზნესის მიზნების მისაღწევად.

 

  • ვებსაიტის დიზაინი და ოპტიმიზაცია
  • დიზაინის პრინციპები და ტექსტი
  • მარტივი ვებსაიტის გაშვება
  • მომხმარებელზე მორგებული დიზაინი და ოპტიმიზაცია
  • ვებსაიტის ეფექტურობის გაზომვა

ამ მოდულში ისწავლი როგორ შექმნა კონტენტი რომელიც დააინტრესებს შენს კონკრეტულ აუდიტორიას. გაიგე რა მუშაობს და რა არა, მონიტორინგის და ტრეკინგის საშუალებით.

 

  • კონტენტ სტრატეგია
  • კონტენტ გეგმის შემუშავება
  • კონტენტის გავრცელება
  • ეფექტური კონტენტის საზომი მეტრიკები

ყველა შენს ციფრულ აქტივობას სჭირდება სწორი ფუნდამენტი და მიზნები. ამ მოდულში ვისწავლის ციფრული სტრატეგიის დოკუმენტის შემუშავებას. არხები, მიზნები, მედია გეგმა, KPI-ები და ბევრი სხვა.

 

  • ციფრული სტრატეგიის საწყისები
  • მიზნების და KPI-ების დასახვა
  • ციფრული კვლევა
  • კრეატიული სტრატეგიის შემუშავება
  • ციფრული სტრატეგიის აღსრულება
  • შედეგების პროგნოზი

კურსზე რეგისტრაციის ფასი

აიღე ციფრული
მარკეტინგის სერტიფიკატი

ისწავლე ინდუსტრიის პრაქტიკოსებისგან და გაიღრმავე დარგის ექსპერტიზა.

კურსზე ადგილები შეზღუდულია (10 მოსწავლე). დარეგისტრირდი დღესვე.

უსაფრთხო ტრანზაქციები

გადაიხადე სრულად

Black Friday ფასდაკლება 30%

1400₾

გაყავი სამ ნაწილად

Black Friday ფასდაკლება 30%

466₾/კვირაში

* გადახდა დაიწყება კურსის დაწყების შემდეგ

კურსზე რეგისტრაციის ფასი

აიღე ციფრული მარკეტინგის სერტიფიკატი

ისწავლე ინდუსტრიის პარქტიკოსებისგან და გაიღრმავე დარგის ექსპერტიზა. კურსზე ადგილები შეზღუდულია – გაიარე რეგისტრაცია დღესვე.

უსაფრთხო ტრანზაქციები

გადაიხადე სრულად

Black Friday ფასდაკლება 30%

1400₾

გაყავი სამ ნაწილად

Black Friday ფასდაკლება 30%

466₾/კვირაში

* გადახდა დაიწყება კურსის დაწყების შემდეგ

ვისთვის არის ეს კურსი

ციფრული მარკეტინგის კურსი არის მათთვის:

  • ვინც ტრადიციულ მარკეტინგულ კარიერას ასრულებენ და სურთ ახალი პროფესიული უნარების განვითარება
  • დაბალი და მაღალი რგოლის მენეჯმენტში მომუშავე მარკეტოლოგები
  • მათთვის, ვინც ახლახან დაამთავრეს უმაღლესი და სურთ უნარები განივითარონ ციფრულ მარკეტინგში.
  • მეწარმეები და მცირე ბიზნესის წარმომადგენლები
  • ყველასთვის, ვისაც სურს თანამედროვე ციფრული სტრატეგიებით მართოს თავის კომპანია.

ვისთვის არის ეს კურსი

ციფრული მარკეტინგის კურსი არის მათთვის:

  • ვინც ტრადიციულ მარკეტინგულ კარიერას ასრულებენ და სურთ ახალი პროფესიული უნარების განვითარება
  • დაბალი და მაღალი რგოლის მენეჯმენტში მომუშავე მარკეტოლოგები
  • მათთვის, ვინც ახლახან დაამთავრეს უმაღლესი და სურთ უნარები განივითარონ ციფრულ მარკეტინგში.
  • მეწარმეები და მცირე ბიზნესის წარმომადგენლები
  • ყველასთვის, ვისაც სურს თანამედროვე ციფრული სტრატეგიებით მართოს თავის კომპანია.

ხშირად დასმული კითხვები

კურსის ხანგრძლივობა არის 7 კვირა. კვირაში გექნებათ ორი გაკვეთილი საღამოს საათებში 20:00-22:00.

 

კურსი იწყება 15 დეკემბერს და მთავრდება 19 იანვარს. ჯამში 10 შეხვედრა.

კურსის ბოლოს გამოცდა არ გვაქვს, გვაქვს დავალება, რომელიც კურსის განმავლობაში უნდა მოამზადოთ. ყველა ვინც ამ დავალებას შეასრულებს, მიიღებს კურსის დასრულების სერტიფიკატს.

დიახ გადასახადი შეგიძლიათ დაყოთ სამ ნაწილად. პირველ ნაწილს იხდით რეგიტრაციის დროს, დანარჩენ ორს იხდით კურსის დაწყებიდან პირველი და მეორე კვირის განმავლობაში.

კურსის გავლის შემდეგ გექნებათ საფუძვლიანი წარმოდგენა ციფრული მარკეტინგის შესაძლებლობებზე. როგორ შეცვალა ციფრულმა ინდუსტრიამ მომხმარებლის ქცევა და ასევე ციფრული მარკეტერის როლი ორგანიზაციაში.

 

შეძლებთ თქვენი ბიზნეს გეგმების მიღწევას, ისწავლით როგორ შეიმუშაოთ, განახორციელოთ და გაზომოთ ციფრული აქტივობები.

 

გაიგებთ ციფრული სტრატეგიის მნიშვნელობის შესახებ და გეცოდინებათ როგორ გამოიყენოთ SEO (საძიებო სისტემებისთვის ოპტიმიზაცია), სოც. მედია მარკეტინგი, ციფრული რეკლამა და იმელ მარკეტინგი, იმისთვის, რომ მოიზიდოთ პოტენციური მომხმარებელი და მიაღწიოთ თქვენს ბიზნეს მიზნებს

კურსი დაიწყება 14 დეკემბერს და გაგრძელდება 20 იანვრამდე.

 

რეგისტრაცია დასრულდება 10 დეკემბერს. 

 

Black Friday ფასდაკლება 30% მოქმედებს 30 ნოემბრამდე.

კვირაში ორჯერ, 7 კვირის განმავლობაში გექნებათ ორ საათიანი ჯგუფური შეხვედრა ტრენერთან. ჯამში 10 შეხვედრა, საღამოს საათებში 20:00-22:00

ასევე გექნებათ წვდომა კურსის ფეისბუქის ჯგუფზე სადაც დაიდება ლექციის ჩანაწერები და კურსის მასალები.

წინასწარი განრიგი ასე გამოიუყურება, თუმცა სწავლის პროცესში მოსწავლეებთან შეთანხმებით შესაძლოა დღეები და დროები შეიცვალოს:

 

  • 15.12.2022 - 20:00-22:00
  • 19.12.2022 - 20:00-22:00
  • 22.12.2022 - 20:00-22:00
  • 26.12.2022 - 20:00-22:00
  • 29.12.2022 - 20:00-22:00
  • 5.1.2023 - 20:00-22:00
  • 9.1.2023 - 20:00-22:00
  • 12.1.2023 - 20:00-22:00
  • 15.1.2023 - 20:00-22:00
  • 19.1.2023 - 20:00-22:00

 

 

 

 

 

ხშირად დასმული კითხვები

კურსის ხანგრძლივობა არის 7 კვირა. კვირაში გექნებათ ორი გაკვეთილი საღამოს საათებში 20:00-22:00.

 

კურსი იწყება 15 დეკემბერს და მთავრდება 19 იანვარს. ჯამში 10 შეხვედრა.

კურსის ბოლოს გამოცდა არ გვაქვს, გვაქვს დავალება, რომელიც კურსის განმავლობაში უნდა მოამზადოთ. ყველა ვინც ამ დავალებას შეასრულებს, მიიღებს კურსის დასრულების სერტიფიკატს.

დიახ გადასახადი შეგიძლიათ დაყოთ სამ ნაწილად. პირველ ნაწილს იხდით რეგიტრაციის დროს, დანარჩენ ორს იხდით კურსის დაწყებიდან პირველი და მეორე კვირის განმავლობაში.

კურსის გავლის შემდეგ გექნებათ საფუძვლიანი წარმოდგენა ციფრული მარკეტინგის შესაძლებლობებზე. როგორ შეცვალა ციფრულმა ინდუსტრიამ მომხმარებლის ქცევა და ასევე ციფრული მარკეტერის როლი ორგანიზაციაში.

 

შეძლებთ თქვენი ბიზნეს გეგმების მიღწევას, ისწავლით როგორ შეიმუშაოთ, განახორციელოთ და გაზომოთ ციფრული აქტივობები.

 

გაიგებთ ციფრული სტრატეგიის მნიშვნელობის შესახებ და გეცოდინებათ როგორ გამოიყენოთ SEO (საძიებო სისტემებისთვის ოპტიმიზაცია), სოც. მედია მარკეტინგი, ციფრული რეკლამა და იმელ მარკეტინგი, იმისთვის, რომ მოიზიდოთ პოტენციური მომხმარებელი და მიაღწიოთ თქვენს ბიზნეს მიზნებს

კურსი დაიწყება 14 დეკემბერს და გაგრძელდება 20 იანვრამდე.

 

რეგისტრაცია დასრულდება 10 დეკემბერს. 

 

Black Friday ფასდაკლება 30% მოქმედებს 30 ნოემბრამდე.

კვირაში ორჯერ, 7 კვირის განმავლობაში გექნებათ ორ საათიანი ჯგუფური შეხვედრა ტრენერთან. ჯამში 10 შეხვედრა, საღამოს საათებში 20:00-22:00

ასევე გექნებათ წვდომა კურსის ფეისბუქის ჯგუფზე სადაც დაიდება ლექციის ჩანაწერები და კურსის მასალები.

წინასწარი განრიგი ასე გამოიუყურება, თუმცა სწავლის პროცესში მოსწავლეებთან შეთანხმებით შესაძლოა დღეები და დროები შეიცვალოს:

 

  • 15.12.2022 - 20:00-22:00
  • 19.12.2022 - 20:00-22:00
  • 22.12.2022 - 20:00-22:00
  • 26.12.2022 - 20:00-22:00
  • 29.12.2022 - 20:00-22:00
  • 5.1.2023 - 20:00-22:00
  • 9.1.2023 - 20:00-22:00
  • 12.1.2023 - 20:00-22:00
  • 15.1.2023 - 20:00-22:00
  • 19.1.2023 - 20:00-22:00

 

 

 

 

 

დაეუფლე ერთ-ერთ ყველაზე მოთხოვნად პროფესიას. გახდი პროფესიონალი ციფრული მარკეტერი

დაეუფლე ერთ-ერთ ყველაზე მოთხოვნად პროფესიას. გახდი პროფესიონალი ციფრული მარკეტერი

ყველა უფლება დაცულია შპს. დიჯიტალჰაბი © 2021 irakli@digitalhub.edu.ge | წესები და პირობები | კონფიდენციალურობის პოლიტიკა

ჩვენ დაგიკავშირდებით 24 საათის განმავლობაში.

ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა

პასუხს მიიღებთ 24 საათის განმავლობაში.

ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა

დაგვიტოვეთ საკონტაქტო ინფრომაცია და ჩვენ დაგიკავშირდებით 24 საათის განმავლობაში.