როგორ გავაკეთოთ რეკლამა, რომელიც მუშაობს?

ციფრული მარკეტინგის ბლოგი

როგორ გავაკეთოთ რეკლამა და შევარჩიოთ მიზნობრივი აუდიტორია?

შენ არ გჭირდება აუცილებლად დიდი ბიუჯეტი იმისთვის, რომ შექმნა რეკლამა სოციალურ ქსელში და მიაწვდინო ხმა შესაბამის აუდიტორიას.

ეფექტური რეკლამის შესაქმენლად მნიშვნელოვანია რამდენიმე ფაქტორი, რომელთაგან ერთ-ერთი არის სწორი მიზნობრივი აუდიტორიის შერჩევა, ეს კი  მარკეტინგული კვლევისა და მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებას გულისხმობს.

ასევე ძალიან მნიშვნელოვანია იმ შედეგების სწორად გაზომვა, რომელსაც კამპანიის გაშვების შემდგომ მიიღებ, რათა სწორი მიმართულებით იმოძრაო და აირიდო თავიდან არამიზნობრივი ბიუჯეტის ხარჯვა.

სტატიის სარჩევი

განსაზღვრე სოციალური მედია რეკლამის სტრატეგია

როგორ გავაკეთოთ რეკლამა და შევარჩიოთ ამისთვის შესაბამისი პლათფორმა?

როგორც ყველა სხვა სოციალური მედია მარკეტინგული სტრატეგიის შემთხვევაში, აუცილებელია წინასწარ განსაზღვრო როგორია სოციალური მედია რეკლამის გეგმა და ამის შემდგომ დაიწყო მის აღსრულებაზე მუშაობა: შეარჩიო პლათფორმა, შექმნა კონტენტი, განსაზღვრო KPI და მოიძიო მისი გაზომვის ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტები.

ამისთვის დაფიქრდი შემდეგ 4 საკითხზე:

1. რა არის შენი ბიზნესის მთავარი მიზნობრიობა?

2. ვინ არის შენი აუდიტორია?
3. რომელი სოციალური მედია პლათფორმა არის შენი ბიზნესის შესაბამისი?

4. როგორი უნდა იყოს რეკლამის ფორმატი?

 

ამ კითხვებზე პასუხის გაცემა, დაგეხმარება უფრო მარტივად შექმნა ეფექტური რეკლამა სოციალურ ქსელში, რომელიც რეალურად მუშაობს.

austin-distel-744oGeqpxPQ-unsplash

როგორ გავაკეთოთ რეკლამა Facebook-ზე?

Facebook რეკლამის საშუალებით შეგიძლია შეარჩიო ძალიან სპეციფიკური აუდიტორია და გაფილტრო ის არაერთი პარამეტრით. შენ შეგიძლია დაუკავშირდე შენი ბიზნესის უკვე არსებულ მომხმარებლებს ან იპოვო ახალი მომხმარებელი უფრო ფართო აუდიტორიაში.

იმის და მიუხედავად, რომ აუდიტორიის დიდმა ნაწილმა შესაძლოა არ შეისყიდოს პროდუქტი მომენტალურად, მათი ჩართულობა და ინტერაქცია შენს რეკლამასთან, არის ახალი შესაძლებლობა შექმნა ბაზა, რომელსაც სხვებისგან დამოუკიდებლად ემუშავები.

რეკლამა სოციალურ ქსელში არის გაზომვადი სხვდასხვა პარამეტრებით და ანალიტიკის ციფრული ინსტრუმენტებთ, რომელთა საშუალებით შესაძლებლობა გექნება დაინახო როგორ მუშაობს კამპანია, დააოპტიმიზირო ის და მიიღო სასურველი შედეგები.


რა უნდა გაითვალისწინო?

როგორ გავაკეთოთ რეკლამა Facebook-ზე? - 5 მარტივი წინაპირობა

  • ეფექტური რეკლამა, პირველ რიგში, არის მობილურზე მორგებული
  • არ დაგავიწყდეს, სარეკლამო ფორმატი ერგება იმ მიზნობრიობას, რომელიც გაიწერა რეკლამისთვის
  • ვიდეო რეკლამა ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზაა ფართო აუდიტორიასთან დასაკავშირებლად, რომელიც ჯერ არ იცნობს შენს ბიზნესს
  • ტესტირება და მონიტორინგი შეუჩერებელი და აუცილებელი პროცესებია
  • დარწმუნდი, რომ შენი Call-to-action გამოირჩევა სხვა მსგავსი ბიზნესების CTA-სგან.
souvik-banerjee-E6Yg8ACZ2vw-unsplash

როგორ გავაკეთოთ რეკლამა Instargram-ზე?

იცოდი რომ? ინსტაგრამ იუზერების 83% ამბობს, რომ ისინი ახალ პროდუქტებს ინსტაგრამის პლათფორმაზე ეძებენ და პოულობენ.

ამიტომ არ არის გასაკვირი, რომ ინსტაგრამ 2 მილიონზე მეტი ადამიანი იყენებს თავისი პროდუქტის/სერვისის სარეკლამოდ, თვის განმავლობაში. 

იმის გათვალისწინებით, რომ ინსტაგრამს აქვს არაერთი სარეკლამო ფორმატი, შენ მარტივად შეძლებ ეფექტური რეკლამის შექმნას და ამ პლათფორმის უპირატესობების გამოყენებას შენი ბიზნესის სასიკეთოდ.

 

მიწვდი სასურველ აუდიტორიას, შესთავაზე მას შენი პროდუქტი/სერვისი, მიიღე სასურველი შედეგები და მაღალი ჩართულობა შენს სოციალურ მედია პოსტებზე.

რა უნდა გაითვალისწინო?

როგორ გავაკეთოთ რეკლამა Instagram-ზე? - 5 მარტივი წინაპირობა

  • გამოიყენე 4:5 პოსტის ფორმატი
  • შეინარჩუნე ბრენდის ვიზუალური კონსისტენტურობა, ყველა პოსტში
  • არ დაგავიწყდეს, სთორი ფორმატის მუსიკალურად გაფორმება
  • შექმენი ვიდეო რეკლამა, მომხმარებელთა ინტექრაქციის და ჩართულობის გასაზრდელად
  • გამოიყენე სტიკერები, გიფები, მოძრავი ტექსტები სთორის ფორმატზე

გამოიწერე ციფრული ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

თუ შენ ახლა იწყებ სოციალურ მედია არხებში შენი ბიზნესითვის გვერდების გამართვას, შესაძლოა ამ ბლოგმა დაგაინტერესოს – სოციალური მედიის სტრატეგიის შემუშავების გზა – გაიგე მეტი და თავიდანვე დაიწყე სწორი ნაბიჯების გადაგმა.

თუ ხარ ანტრეპრენერი ან უბრალოდ გსურს უფრო ახლოს გაიცნო ციფრული მარკეტინგის სამყარო  დარეგისტრირდი ონლაინ კურსზერეკლამა, სოციალურ მედიაში და  დაიწყე სწავლის პროცესი.

 

ვიდეო რეკლამა სოციალური მედიისთვის

მობილური ვიდეო რეკლამა სოციალური მედიისთვის არის შესანიშნავი მიმართულება ისეთი კომპანიებისთვის, რომლებიც ფიქრობენ სარეკლამო სტრატეგიის გაუმჯობესებაზე. თუ დღევანდელ სოციალურ მედიას გადაავლებთ თვალს, ნახავთ, რომ ბიზნესების უმრავლესობა

წაიკითხე ვრცლად »

4 მომავლის პროფესია სოციალურ მედიაში

სოციალური ქსელები ჩვენი ცხოვრების თითქმის ყველა ასპექტში იჭრებიან და აყალიბებენ ახალ ქცევებს, მოთხოვნილებებსა და როლებს.   თუ არსებული მდგომარებით ვიმსჯელებთ, მომავალი სოციალურ მედიაშია, რაც ახალი

წაიკითხე ვრცლად »

6 ტრენდი ეფექტური რეკლამის შესაქმნელად

  2022 წლის ტრენდები მოექცევიან ისეთი ფაქტორების გავლენის ქვეშ, როგორებიცაა პანდემია, ახალი ბიზნეს მოდელები, ტექნოლოგიური ცვლილებები და სხვა. წარმოუდგენელია ორწლიანი პანდემიის შემდგომ, არ ელოდო გარდაუვალ

წაიკითხე ვრცლად »

რატომ უნდა გაიარო სოციალური მედიის კურსი?

  შენს სოციალურ მედიაში განთავსებული სტატუსები მალევე ივსება კომენტარებით? შენი პოსტები იმდენად საინტერესოა, რომ ბევრ მოწონებას იმსახურებს ინსტაგრამის აუდიტორიისგან? ან იქნებ უბრალოდ გაინტერესებს როგორ ურტიერთობენ

წაიკითხე ვრცლად »

გააზიარე:

სხვა სტატიები

ვიდეო რეკლამა სოციალური მედიისთვის

მობილური ვიდეო რეკლამა სოციალური მედიისთვის არის შესანიშნავი მიმართულება ისეთი კომპანიებისთვის, რომლებიც ფიქრობენ სარეკლამო სტრატეგიის გაუმჯობესებაზე. თუ დღევანდელ სოციალურ მედიას გადაავლებთ თვალს, ნახავთ, რომ ბიზნესების უმრავლესობა

4 მომავლის პროფესია სოციალურ მედიაში

სოციალური ქსელები ჩვენი ცხოვრების თითქმის ყველა ასპექტში იჭრებიან და აყალიბებენ ახალ ქცევებს, მოთხოვნილებებსა და როლებს.   თუ არსებული მდგომარებით ვიმსჯელებთ, მომავალი სოციალურ მედიაშია, რაც ახალი

6 ტრენდი ეფექტური რეკლამის შესაქმნელად

  2022 წლის ტრენდები მოექცევიან ისეთი ფაქტორების გავლენის ქვეშ, როგორებიცაა პანდემია, ახალი ბიზნეს მოდელები, ტექნოლოგიური ცვლილებები და სხვა. წარმოუდგენელია ორწლიანი პანდემიის შემდგომ, არ ელოდო გარდაუვალ

რატომ უნდა გაიარო სოციალური მედიის კურსი?

  შენს სოციალურ მედიაში განთავსებული სტატუსები მალევე ივსება კომენტარებით? შენი პოსტები იმდენად საინტერესოა, რომ ბევრ მოწონებას იმსახურებს ინსტაგრამის აუდიტორიისგან? ან იქნებ უბრალოდ გაინტერესებს როგორ ურტიერთობენ

გამოიწერე ციფრული ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა

პასუხს მიიღებთ 24 საათის განმავლობაში.

ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა

დაგვიტოვეთ საკონტაქტო ინფრომაცია და ჩვენ დაგიკავშირდებით 24 საათის განმავლობაში.