სოციალური მედია მენეჯერი და მისი ტოპ 5 უნარი

ციფრული მარკეტინგის ბლოგი

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

გააზიარე სტატია

სოციალური მედია მენეჯმენტი ბევრ სხვდასხვა საქმეს მოიაზრებს, როგორიცაა მომხმარებლის სერვისის რეპრეზენტატორობა, ანალიზი და გრაფიკული დიზაინი. ზოგ შემთხვევაში სოციალური მედია მენეჯერმა შესაძლოა შეითავსოს ქოფირაითინგი და სტრატეგოსობა.

თუ შენ უკვე მუშაობ ამ სფეროში და ხარ სოციალური მედია მენეჯერი ალბათ კარგად გესმის ამ მოვალეობების შესრულებას რა უნარების ქონა სჭირდება.

თუ ახლა იწყებ ამ სფეროში მუშაობას და გინდა გაიგო რომელია უნარები, რომლებიც სოციალური მედია მენეჯმენტში დაგეხმარება, ამ ბლოგში მათგან 5 ყველაზე მნიშვნელოვანს გაგაცნობთ.

სტატიის სარჩევი

pexels-negative-space-33999

1. სოციალური მედია მენეჯერი, როგორც კომუნიკატორი

სოციალური მედია, პირველ რიგში, არის საკომუნიკაციო არხი, ამიტომ მნიშვნელოვანი არის ძლიერი კომუნიკაციის უნარის განვითარება, რაც მოგცემს საშუალებას ნებისმიერ აუდიტორიასთან იპოვო საერთო ენა.

კომუნიკაცია არ მოიცავს მხოლოდ მომხმარებელთან ურთიერთობას, ეს უნარი გამოგადგება ზოგადად  შენი კომანიის, სოციალურ მედიაში, კომუნიკაციის ანალიზისთვისა და შედეგების პრეზენტაციისთვის.

სოციალურ მედია მენეჯერს ხშირად უწევს ისეთი ბრიფების წერა, რომელშიც დეტალურად დუნდა იყოს აღწერილი კრეატიული პროექტის შექმნის მიზეზი და მიზანი. კომუნიკაციის ძლიერი უნარი დაგეხმარება უფრო მარტივად გააგებინო შენი პროექტის მნიშვნელობა სხვა გუნდის წევრებს, გაუზიარო მათ იდეა და შემდგომ უკუკავშირი.

pexels-thirdman-5256692

2. სოციალური მედია მენეჯერი, როგორც მწერალი

სოციალური მედიის უმნიშვნელოვანესი მხარეა ქოფირაითინგი და ციფრულ არხებში წერილობითი საუბრის უნარი. შენ უნდა შეძლო ისეთი კონტენტის შექმნა, რომელიც იქნება გასაგებია შენი აუდიტორიის სხვდასხვა სეგმენტისთვის და წერილობით გამოხატავს იდეას, დანიშნულებასა და ემოციას.

კარგი წერის უნარი დაგეხმარება არა მხოლოდ ყურადღებისმიმქცევი კონტენტის შექმნაში, არამედ მოგცემს საშუალებას უკეთესად შეძლო რეპორტინგი და დამარწმუნებელი  კომუნიკაციის გატარება ისეთ საკითხებზე, როგორებიცაა სტრატეგიის დადასტურება ან კამპანიის ბიუჯეტის გაზრდა.

pexels-eva-elijas-6475703

3. სოციალური მედია მენეჯერი, როგორც კრეატიული იდეების ინიციატორი

იმისთვის, რომ შენნი ბრენდი იყოს მაქსიმალურად გამორჩეული და თვალშისაცემი სოციალურ მედია არხებში, მნიშნელოვანია  შეგეძლოს წარმტაცი და ამაღელვებელი კონტენტის შექმნა. ამ მიზნის მისაღწევად მნიშვნელოვანია კრეატიული აზროვნების განვითარება და ეტაპობრივად იდეების დახვეწა, რომელიც ყველასგან გამორჩეული კონტენტის შექმნის საშუალებას მოგცემს. ამ სფეროში  კრეატივი არის ერთ-ერთი გადამწყვეტი ფაქტორი, ის გეხმარება:

  • გამოხატო და გაავრცელო ბრენდის პიროვნულობა და ხმა
  • წაიყვანო ისეთი შეხვედრები, რომლის შედეგადაც შენი გუნდის წევრები მეტ საინტერესო იდეას მოიფიქრებენ
  • ფოკუსირება შეძლო სოციალური მედია პოსტის ყველა ესთეტიკურად თუ ტექნიკურად მნიშვნელოვან დეტალზე: ფერი, ფონტი, ლინკი ან ტექსტი.
  • შექმნა მულტიმედია კონტენტი, რომელიც მიიქცევს მომხმარებლის ყურადღებას
  • შეიმუშაო რისკიანი, ინოვაციური სოციალური მედია კამპანიები.

გამოიწერე ციფრული ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

4. სოციალური მედია მენეჯრი, როგორც ეფექტური და ორგანიზებული გუნდის წევრი

შენ ვერ შეძლებ სოციალური მედია სტრატეგიის შექმნასა და მართვას თუ, პირველ რიგში, ვერ შეძლებ დროისა და რესურსის მენეჯმენტს.  მოვალეობების სწორად გადანაწილებისა და პროექტის დედლაინების გაწერის უნარი ალბათ ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანია, როდესაც ვსაუბრობთ ორგანიზაციაზე და მასში არსებულ ნებისმიერ გუნდზე.

შენ მოგიწევს შეიმუშაო სოციალური მედია სტრატეგიის მართვის პროცესი, წესები და მეთოდები, რომლებიც ამ სტრატეგიის მაქსიმალურად ეფექტურად გამოყენებას უზრუნველყოფს. ამისთვის ყველაზე კარგია სოციალური მედია კალენდრის შექმნაა, რომელიც დაგეხმარება ორგანიზებული იყოს შენი გუნდის კონტენტი, მოვალეობები და მთლიანად პროცესი.

pexels-mikael-blomkvist-6483583

5. სოციალური მედია მენეჯერი, როგორც დიჯიტალ მარკეტერი

 იფიქრე უფრო დიდ მიზნებზე, ნუ შეჩერდები მხოლოდ სოციალური მედია მარკეტინგის მიზნებზე. დიჯიტალ მარკეტინგი არის ძალიან მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტი  ინტერაქციის, გაყიდვების, მომხმარებელთა გამოცდილებისა და ზოგადად მარკეტინგის, ამიტომ დიჯიტალ სამყაროში გარკვევა ბევრ ახალ გზას გაგიხსნის უკეთესი შედეგების მისაღწევად.

სოციალური მედია მენეჯმენტი არის კარიერული გზა, რომელის შესწავლაც არასოდეს სრულდება. ის მუდმივად განახლებადია და მუდმივად მოითხოვს ახალი უნარების განვითარებას, მეტი სარგებლისა და წარმატების მისაღწევად, როგორც კარიერულ ისე ბიზნეს ჭრილში.

თუ გაინტერესებს როგორ უდნა შექმნა სოციალური მედია კამპანია, გაეცანი ჩვენს ბლოგს – სოციალური მედია კამპანია 9 მარტივ ნაბიჯში.

თუ ხარ ანტრეპრენერი ან უბრალოდ გსურს უფრო ახლოს გაიცნო ციფრული მარკეტინგის სამყარო  დარეგისტრირდი ონლაინ კურსზერეკლამა, სოციალურ მედიაში და  დაიწყე სწავლის პროცესი.

 

დიჯიტალ მარკეტინგის უპირატესობები

დიჯიტალ მარკეტინგის უპირატესობები ციფრული მარკეტინგის ბლოგი Share on facebook Share on twitter Share on linkedin Share on whatsapp Share on email გააზიარე სტატია დაიღალე გაურკვევლობით,

წაიკითხე ვრცლად »