როგორ იქმნება წარმატებული ფეისბუქ რეკლამა?

ციფრული მარკეტინგის ბლოგი

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

გააზიარე სტატია

იმისთვის, რომ შეძლო შენი ფეისბუქ რეკლამის მაქსიმალურად დაოპტიმიზირება, ამისთვის საჭიროა რამდენიმე ფუნდამენტური და ძალიან მნიშვნელოვანი რჩევის გათვალისწინება. მათი გათვალისწინებით შენი ფეისბუქ რეკლამა გახდება უფრო ეფექტური ყველა მიზნობრიობასთან მიმართებაში.

ამ ბლოგში გაგაცნობთ 5 ყველაზე მნიშნელოვან რჩევას, რომელიც ეფექტური რეკლამის შესაქმნელად უნდა გაითვალისწინო.

სტატიის სარჩევი

1. ფეისბუქ რეკლამა და რეტარგეტინგი

ფეისბუქ რეკლამა გთავაზობს რეტარგეტინგის რამდენიმე ვარიანტს:

  • ის ადამიანები, რომელთა საკონტაქტო ინფორმაციას ფლობ და ტვირთავ ფეისბუქზე. სია შეიძლება შედგებოდეს ძველი მომხმარებლებისგან, ელ.ფოსტის ან ბლოგის გამომწერებისგან. ასეთ რეკლამას იყენებენ ტარგეტირებული, დროში განსაზღვრული ოფერის და ჯგუფის სპეციფიკური ფეისბუქ რეკლამის შესაქმენლად. მაგალითად: ექსკლუზიური შეთავაზება ‘ყვლაზე აქტიური’ მომხმარებლებისთვის ან კონკრეტული პროდუქტის შეთავაზება სპეციფიკური ჯგუფისთვის, რომლებიც ახალი პროდუქტის მსგავს პროდუქტს უკვეთავენ რეგულარულად.
  • ადამიანები, რომლებიც უახლოეს წარსულში რაღაც ტიპის ინტერაქციაში შემოვიდნენ შენს ბიზნესთან. ეს შესაძლოა იყოს ვებ.გვერდის კონკრეტული გვერდის სტუმრობა ან პროდუქტის ვიდეოს ყურება სოციალური მედია პლათფორმაზე.

2.ფეისბუქ რეკლამა და ვიდეო კონტენტი

ბოლო დროს არაერთი  მოსაზრება გაჟღერდა ვიდეო რეკლამის ეფექტურობასთან დაკავშირებით, ბევრი ამბობდა, რომ ფესიბუქმა რადიკალურად შეცვალა მიდგომა ვიდეო ფორმატის მეტრიკებისადმი. ამის და მიუხედავად  ვიდეო ფორმატის Facebook რეკლამა მაინც რჩება ერთ-ერთ მთავარ ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტად.

 

ვიდეო ფორმატი გაძლევს შესაძლებლობას მეტი აჩვენო და მოყვე შენი პროდუქტის შესახებ, ხოლო სთორის ფორმატი მთლიანობას ჰმატებს სარეკლამო კამპანიებს. მომხმარებელმა შესაძლოა არ წაიკითხოს  2 ხაზიანი ტექსტი, მაგრამ დაყოვნდეს და ნახოს 20 წამიანი ვიდეო. ეს გაძლევს საშუალებას უფრო მარტივად მიაწვდინო შენი სათქმელი მომხმარებელს და იქონიო შენთვის სასურველი გავლენა მასზე.

 

აქციე ასეთი ვიდეო რეკლამა კლასიკურ სარეკლამო ფანელად. შექმენი ცივი აუდიტორიისგან კამპანია, რომელშიც ვიდეოთი მოუყვები ინფორმაციას შენი პროდუქტისა და ბრენდის შესახებ. შემდგომ შექმენი ფეისბუქ რეკლამა, რომელიც დაატარგეტებს ვიდეოს მინიმუმ 10 წამის მნახველებს და აქციე ისინი ლიდებად, რომლებსაც ფეისბუქ რეკლამით, საკონტაქტო ინფორმაციის სანაცვლოდ შესთავაზებ რაიმე უფასო საჩუქარს.

3. ფეისბუქ რეკლამა და ქოფირაითინგი

ფეისბუქ რეკლამის ეფექტურობის ერთ-ერთი წინაპირობაა აუდიტორიაზე მორგებული ქოფირაითინგი. კარგმა ქოფიმ შესაძლოა კამპანიის კლიკის ფასი დაიყვანოს 7.80$-დან 1.5$-მდე.

აუცილებლად უნდა გაითვალისწინო, რომ ხანდახან კარგმა ქოფირაითერებმაც კი არ იციან რა იმუშავებს კონკრეტულ დროს იმ სპეციფიკურ აუდიტორიაზე, ამიტომ მნიშნელოვანია ტექსტზე მუშაობისას, შეიქმნას რამდენიმე ვარაცია, რომელთა ეფექტურობას გატესტვის დროს ნახავ და შემდგომ დატოვებ საუკეთესოს.

ტესტირებისას მოსინჯე სხვადასხვა ემიცურად დატვრთული სათაური: გადაუჭერი პრობლემა, გაახსენე რაიმე სასიამოვნო, მიაწოდე შეზღუდული ან ექსკლუზიური შეთავაზება, ასევე დატესტე ბულეთები, გრძელი ან მოკლე პარაგრაფები, სხვდასხვა წყობის წინადადებები, საბოლოო ჯამში კი შედეგების მიხედვით შეარჩიე მათგან საუკეთესო.

გამოიწერე ციფრული ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

4. ფეისბუქ რეკლამა და ფლეისმენტები

Facebook რეკლამა გაძლევს საშუალებას მიწვდე შენს აუდიტორიას  ფეისბუქ და არაფეისბუქ პლათფორმაზეც, მათ შორის ინსტაგრამზე და audience network-ზე. ფილტრის დადება შეგიძლია მოწყობილობის მიხედვით:  მხოლოდ დესკტოპის, მხოლოდ მობილურის ან ორივეს დატოვება.

სხვდასხვა ფლეისმენთი სხვდასხვაგვარ გავლენას იქონიებს შენს კამპანიაზე.  მობილურ იუზერი შესაძლოა ნაკლებად გახდეს მყიდველი მაგრამ უფრო მეტი ჩართულობა ქონდეს ვიდრე დესკტოპ იუზერს.

ინსტაგრამის ფლეისმენთი, ყოველთვის უფრო ძვირი ღირს ვიდრე ფეისბუქის სხვა ფლეისმენთები, მაგრამ ის გამოირჩევა ძალიან მაღალი ჩართულობით. 

ფეისბუქ კამპანიის შექმნისას, ფლეისმენტები ავტომატურად არის მითითებული, მაგრამ შეგიძლია შეცვალო შერჩეული ფლეისმენტები და დატოვო მათგან შენი მიზნობრიობიდან გამომდინარე საუკეთესოები.

5. ფეისბუქ რეკლამა და Lookalike აუდიტორია

ეს ალბათ წარმატებული ფეისბუქ რეკლამის შექმნიშთვის ყველაზე კლასიკური რჩევაა, მაგრამ იმდენად კარგია, რომ გამეორებად ნამდვილად ღირს.

ბიზნესების უმეტესობას, მათ შორის მცირე ბიზნესებსაც, ჰყავთ კლიენტების ისეთი ჯგუფი, რომლებიც ითვლიებიან ძალიან ღირებულ მომხმარებლებად. ისინი არიან ან უფრო ჩართულები ბრენდის ყოველღიურობაში, ან უფრო სავარაუდოა რომ რეგულარული და ლოიალური მყიდველები არიან. ეფექტური Facebook რეკლამის შესაქმენლად კი ძალიან მნიშვნელოვანია ასეთი აუდიტორიის სწორად გამოყენება. იმისთვის, რომ შენი ყველაზე ღირებული აუდიტორიის მსგავს ცივ აუდიტორიას (ისეთ ადამიანებს, რომლებსაც ჯერ არ სმენიათ შენი ბრენდის შესახებ, მაგრამ შენი უკვე არსებული მომხმარებლის მსგავსები არიან) დაუკავშირდე, მნიშვნელოვანია უკვე არსებულისგან შექმნა Lookalike აუდიტორია, რომელიც უფრო მარტივად გაპოვნინებს შენთვის ღირებულ მომხმარებლებს.

როდესაც ქმნი Lookalike აუდიტორიას, ეცადე ის დარჩეს თავდაპირველის მაქსიმალურად მსგავსი, ასევე გაითვალისწინე აუდიტორიის ზომა და შეარჩიე შესაბამისი პროცენტულობა.

თუ ბევრი მითი გსმენია ფეისბუქ რეკლამის შესახებ და  ჯერაც არ ხარ დარწმუნებული იმაში, რომ Facebook რეკლამა არის ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტი, გაეცანი ბლოგს – Facebook რეკლამა და 6 მითი მის შესახებ

თუ ხარ ანტრეპრენერი ან უბრალოდ გსურს უფრო ახლოს გაიცნო ციფრული მარკეტინგის სამყარო  დარეგისტრირდი ონლაინ კურსზერეკლამა, სოციალურ მედიაში და  დაიწყე სწავლის პროცესი.

 

დიჯიტალ მარკეტინგის უპირატესობები

დიჯიტალ მარკეტინგის უპირატესობები ციფრული მარკეტინგის ბლოგი Share on facebook Share on twitter Share on linkedin Share on whatsapp Share on email გააზიარე სტატია დაიღალე გაურკვევლობით,

წაიკითხე ვრცლად »