გრაფიკული დიზაინის 5 პლათფორმა, დამწყები მარკეტერებისა და ანტრეპრენერთათვის

ციფრული მარკეტინგის ბლოგი

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

გააზიარე სტატია

გრაფიკული დიზაინი და მისი ინსტრუმენტები

‘’რასაც ვხედავ ზუსტად იმას მივიღებ’’ – ამას ფიქრობს მომხმარებელი, როდესაც ის შენი ბიზნესის ვებ-გვერდს სტუმრობს. მიუხედავად იმისა, რომ დამარწმუენებელი კომუნიკაცია, ბლოგები და სოციალური მედიის ეფექტურობა დაგეხმარება შენი ბრენდის კონკურენტებისგან გამიჯვნაში,  საიტის ვიზუალური მხარე არის ის, რასაც შეუძლია პირველადი შთაბეჭდილების მოხდენა, როდესაც მომხმარებელი აჭერს ბმულს ან  ეძებს პროდუქტს საიძოებო სისტემაში. 

 

უახლესმა კვლევებმა აჩვენეს, რომ მომხმარებელს საიტის კონკრეტულ არეალზე ფოკუსირებისთვის, მხოლოდ 2.6 წამი სჭირდება. მეტიც, ვიზიტორისთვის საკმარისია 0.05 წამი, რომ პირველადი შთაბეჭდილება შეიქმნას შენს ბრენდზე, სწორედ ამიტომ ძალიან მნიშვნელოვანია არა მხოლოდ გამართული და ფუნქციური, არამედ ვიზუალურად მიმზიდველი საიტის შექმნა. ამაში კი მხოლოდ გრაფიკული დიზაინი და მისი ინსტრუმენტები თუ დაგეხმარება.

საიტის ვიზუალურ მხარეზე ზრუნვა, დიდი ბიზნესის შემთხვევაში, გულისხმობს გრაფიკული დიზაინერების ერთ გუნდად გაერთიანებას, რომელიც უზრუნველყოფს ზემოთჩამოთვლილი პუნქტების გათვალისწინებით, ყოველმხრივად გამართული დიზაინის შექმნას.

 

მცირე და საშუალო ბიზნესმა, შესაძლოა, ამისთვის საკმარისი ბიუჯეტის გამოყოფა ვერ შეძლონ, ამიტომ მათთვის არსებობს დაბალბიუჯეტური ან უფასო ინსტრუმენტები, რომლებსაც შემდგომ, ამ ბლოგში, გაგაცნობთ.

სტატიის სარჩევი

გრაფიკული დიზაინი და საუკეთესო ინსტრუმენტები მის შესაქმნელად

თუ შენს საიტზე ჩატარებული პატარა კვლევის შემგომ მიხვდი, რომ საიტის ტექსტი რთულად იკითხება, არც ფოტოებია შესაბამისი და არჩეული ფერთა პალიტრა ნამდვილად თვალშისაცემია, მაგრამ თავს გატკიებს, დროა იპოვო მარტივი გამოსავალი.

 

გრაფიკული დიზაინის შესაქმენლად, არსებობს არა ერთი უფასო  ინსტრუმენტი, რომელიც დაგეხმარება, შექმნა  პროდუქტზე მორგებული საიტის დიზაინი ან თუნდაც პოსტის ვიზუალი, სოციალურ მედია არხებში განსათავსებლად. მსგავსი ინსტრუმენთა ჩამონათვალი საკმაოდ გრძელია, ამიტომ  ამ ბლოგში  გაგაცნობთ მათ შორის 5 საუკეთესოს.

 

პირველ რიგში, პროგრამის  შერჩევისას, მნიშვნელოვანია გაითვალისწინო ორი ფაქტორი: შენი ამჟამინდელი გრაფიკული დიზინის შესაძლებლობები და ამ  პოტენციალის გამოყენების საშუალებები. აი მაგალითად, თუ შენ  არ გაქვს არანაირი გამოცდილება გრაფიკულ დიზაინში, მნიშვნელოვანია იპოვო ისეთი ისტრუმენტი, რომელსაც სჭირდება მხოლოდ მიმართულების მიცება და შემდგომ თავად უზრუნველყოფს, მითითებების შესაბამისი, მარტივი მაგრამ ეფექტური დიზაინის შექმნას.

 

იმ შემთხვევაში თუ შენ ამ სფეროში გაქვს გამოცდილება ან უბრალოდ ბუნებრივი ნიჭით ხარ დაჯილდოვებული, შეარჩიე ისეთი ინსტრუმენტი, რომელიც მეტ კონტროლსა და  შენი მონაცემების მაქსიმალურად გამოყენების საშუალებას მოგცემს.

 

ახლა კი დავუბრუნდეთ კითხვას – რომელია შენი ბიზნესივთის საუკეთესო ინსტრუმენტი, გრაფიკული დიზაინის შესაქმნელად?  გაეცანი ჩვენს ჩამონათვალს, შეაფასე პროგრამების დადებითი და უარყფითი მხარეები და იპოვე შენი მარტივი გამოსავალი.

1. DesignWizard
პლათფორმა: WINDOWS

DesignWizard არის ახალი ინსტრუმენტი, საიტის გრაფიკული დიზაინის შესაქმნელად. რომელიც გთავაზობს სურათების  დიდ ბაზას, ასევე უამრავ უფასო შაბლოს (10,000_ზე მეტს)  და რაც მთავარია ძალიან მარტივ ინტერფეისს.

 

გაითვალისწინე, ამ ინსტრუმენტის საშუალებით შეძლებ არა ერთი უფასო ფუნქციის გამოყენებას, მაგრამ  მისი უფრო დახვეწილი ვერსიის მისაღებად მოგიწევს ფასიანი პაკეტის შეძენა.

გამოიწერე ციფრული
ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

Setka Editor
პლათფორმა: Windows, Mac

გაყიდვებზე ორიენტირებული გრაფიკული დიზაინი

Setka Editor – ამ ინსტრუმენტის მთავარი მესიჯია: ‘’ყველაფერი ის, რაც თქვენ გჭირდებათ კონტენტის შესაქმნელად, რომელიც კონვერტირდება’’.

 

გრაფიკული დიზანის ეს პროგრამა  არის  მეტად ორიენტირებული დიზაინის შინაარსობრივ განვითარებაზე, იქნება ეს პოსტი ციფრულ მედიაში  თუ საიტის ძირითადი ვიზუალური მხარე.

 

შენიშვნა… მიუხედავად იმისა, რომ ეს პროგრამა ორი კვირის განმავლობაში სრულიად უფასოა, შენ მოგიწევს წინასწარ შეარჩიო  – Starter, Pro ან Enterprise პაკეტი, ინსტრუმენტის სრული ფუნქციების მისაღებად.

3. Canva
პლათფორმა: Windows, Mac, Android, iOS

გრაფიკული დიზაინი არადიზაინერთათვის

თუ შენ გსურს Ebook, ინფოგრაფიკის, სავიზიტო ბარათისა ან ელ.ფოსტის ჰედინგის დიზაინის შექმნა, Canva არის სწორედ ის ინსტრუმენტი, რომელიც გაგიმარტივებს ამ პროცესს.

 

ეს პროგრამა არის არადაიზაინერების მიერ შემუშავებული ინსტრუმენტი, რომელიც საშუალებას გაძლებს პროფესიონალურ დონეზე, მარტივად და სწრაფად შეძლო სასურველი შაბლონის აწყობა.

 

თანაც ალბათ ყველაზე მეტად ესმით არადიზაინერებს არადიზაინერი ადამიანების საჭიროებები, შესაბამისად თუ არც შენ ხარ გამოცდილი ამ სფეროში, canva-ს  ინტერფეისი დაგეხმარება რესურსის დაზოგვასა და მაღალი ხარისხის პროდუქტის შექმნაში.

 

მართლაც რომ დაუჯერებელია არა? მაგრამ წინასწარ უნდა გაგაფრთხილო,ამ შემთხვევაშიც დაგჭირდება მცირედი ინვესტიცია ინსტრუმენტის ფასიან ვერსიაში. მიუხედავად იმისა, რომ canva-ს აქვს უფასო  ვერსია, მისი სრული შესაძლებლობების გამოსაყენებლად და შედარებით რთული დიზაინის შესაქმენლად, დაგჭირდება ფასიანი  ვერსიის შეძენა.

4. Krita
პლათფორმა: Windows, Mac, Android, Linux

გრაფიკული დიზაინი არტისტებისთვის

Krita არის  უფასო პროგრამა, რომელიც შექმნილია არტისტების მიერ არტისტებისთვის. ამ ინსტრუმენტის შექმნა და მუდმივი განვითარება უკავშირდება დიზაინერების საჭიროებებზე ზრუნვას.

 

გასაკვირი არ უნდა იყოს, რომ KRITA-ს აქვს პერსონალიზირებული  ინტერფეისი, პროგრამული ფუნქციებით მდიდარი ნაკრები და ძალიან ბევრი დიზაინერებისთვის საჭირო  რესურსი.

 

ბიზნესი, რომელიც ცდილობს გააუმჯობესოს ბრენდის ვიზუალური მხარე, შექმნას რეკლამა ციფრული არხებისთვის და ამავდროულად ჰყავს გამოცდილი გრაფიკული დიზაინერი, შესაძლებლობა აქვს Kirkas-ს საშუალებით მიაღწიოს უნიკალურ შედეგს.

5. Gimp პლათფორმა: Windows, Mac, Linux

Gipm-ი, უფასო  გრაფიკული დიზაინის პლათფორმებს შორის, ალბათ ყველაზე ცნობილია. მას ხშირად ადარებენ  Photoshop- ს და ასახელებენ არა ერთ არგუმენტს თუ რითი სჯობია ის მას.

 

Gimp- ი საკმაოდ დიდი პოპულარობით სარგებლობს, რადგან არის სრულიად უფასო ინსტრუმენტი, რომელიც გამოირჩევა ყველნაირი ფაილის ფორმატის მხარდაჭერით, აკეთებს ციფრულ რეტუშირებას მარტივად და საშუალებას გაძლებს შექმნა დიზაინი ნულიდან.

 

შენიშვნის სახით, შეგვიძლია ვთქვათ რომ Gipm-ი არ უჭერს მხარს photoshop-ის დანამატებს, რაც დამეთანხმებით არც ისე გასაკვირია.

შენი ბრენდის გრაფიკული დიზაინი, არის პირველი დაუვიწყარი შთაბეჭდილება

ბრენდის აღქმას მნიშვნელოვნად განაპირობებს საიტზე გატარებული პირველივე წამი. ვიზიტორი ან   სანდოობით აივსება და მაშინვე გაუჩნდება სურვიილი შეიძინოს რაიმე, ან მეორე წამსვე დატოვებს გვერდს და დაიწყებს სხვაგან საჭირო ნივთის ძიებას.

 

 გრაფიკული დიზაინი არის შენი ბრენდის ვიზუალური სახე, ამიტომ გაითვალისწინე ძირითადი საფუძვლები და შეუდექი შენი ბრენდის უნიკალური დიზაინის შექმნას, შესაფერისი ინსტრუმენტის გამოყენებით.

ლიდების გენერირების კამპანია – 5 პოსტის იდეა

როგორ არ აგვსქროლონ? შეაჩერე მომხმარებლის ყურადღება შენს ციფრულ რეკლამაზე ციფრული მარკეტინგის ბლოგი Share on facebook Share on twitter Share on linkedin Share on whatsapp Share

წაიკითხე ვრცლად »

ტოპ 5 ციფრული მარკეტინგის წიგნი

რა არის ციფრული მარკენგი? 4. ისინი კითხულობენ, შენ პასუხობ – რევოლუციური მიდგომა გაყიდვების, კონტენტ მარკეტინგის და ონლაინ მომხმარებლების მიმართ დღევანდელ ციფრულ ეპოქაში, ტრადიციული გაყიდვების თანმიმდევრობა

წაიკითხე ვრცლად »

სოციალური მედია კამპანია 9 მარტივ ნაბიჯში

9 რამ, რაც უნდა გაითვალისწინო, სანამ სოციალურ მედია მარკეტინგულ კამპანიას გაუშვებ ციფრული მარკეტინგის ბლოგი Share on facebook Share on twitter Share on linkedin Share on

წაიკითხე ვრცლად »
გაზარდე გაყიდვები
Facebook რეკლამის მეშვეობით