ციფრული მარკეტინგის ბლოგი

4 რეკლამის ტიპი სოციალურ ქსელში

დღევანდელი ციფრული მარკეტინგის სამყაროში ცოდნასა და სიახლეების საქმის კურსში ყოფნას დიდი ძალა აქვს. რეკლამა სოციალურ ქსელში არის ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი რესურსი, რომელიც შენი ბიზნესის გაყიდვების გასაზრდელად შეგიძლია გამოიყენო.

წარმოიდგინე რამხელა აუდიტორიას შეგიძლია მიაწოდო საჭირო ინფორმაცია, მხოლოდ ერთი სოციალური მედია პოსტით, განსაკუთრებით იმ შემთხვევაში თუ ამ პოსტს სხვდასხვა პლათფორმაზე განათავსებ.

ყველაზე ცნობილი სოციალურ მედია პლათფორმებს შორის არიან: Facebook-ი, Instagram-ი, LinkedIn-ი და pinterest-ი. ამ პლათფორმებს ჰყავთ მილიონობით იუზერი, რაც მათ ყველანაირი ტიპის ბიზნესისთვის ძალიან ღირებულს ხდის.

რამდენიმე ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტის გამოყენებით შესაძლებელია სოციალური მანიშნელების დატრეკვა, შედგების გაზომვა და კამპანიების მონიტორინგი.

აუცილებლად გაითვალისწინე, რომ თითოეულ მათგანს აქვს თავისებური სარეკლამო პლათფორმა და ეფექტური რეკლამის შექმნის წინაპირობები. შეარჩიე რელევანტური სოციალური მედია პლათფორმა შენი ბიზნესის მიზნებიდან და მიზნობრიობიდან გამომდინარე.

ამ ბლოგში გაეცნობი თუ როგორი ტიპები არსებობს რეკლამის სოციალურ ქსელში და რა სპეციფიკა აქვთ მათ.

 

 

სტატიის სარჩევი

shubham-dhage-fvfrHqt37eo-unsplash

1.Facebook რეკლამა, სოციალურ ქსელში

 

თუ გსურს მიწვდე სასურველ აუდიტორიას და შექმნა მათზე მორგებული ეფექტური რეკლამა, მაშინ ფეისბუქ რეკლამა არის სწორედ ის რაც შენს ბიზნეს სჭირდება. Facebook რეკლამა გამოირჩევა მიზნობრივი აუდიტორიის გაფილტვრის ინსტრუმენტებით, რაც შესაძლებელს ხდის მაქსიმალურად სპეციფიკური იყო აუდიტორიის შერჩევისას, შენ შეგიძლია გაფილტრო აუდიტორიის : დემოგრაფია – ასაკი, ადგილმდებარეობა, ფსიქოგრაფია – ინტერესები, მოწყობილობა – დესკტოპი, მობილური ან ორივე ერთად, რაც საბოლოო ჯამში სასურველი შედეგების მიღწევაში დაგეხმარება. ფეისბუქ რეკლამა მორგებულია ყველანაირი ტიპის ბიზნესზე და რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია E-Commerce-ზე.

souvik-banerjee-JLj_NbvlDDo-unsplash

2. LinkedIn რეკლამა, სოციალურ ქსელში

შენი ბიზნესი ფოკუსირდება B2B რეკლამაზე? ამ შემთხვევაში LinkedIn-ი იქნება სწორი არჩევანი. ამ პლათფორმაზე შესაძლებლობა გექნება, მოიპოვო ყველაზე ღირებული და საჭირო ლიდები შენი ბიზნესისთვის. თუ შენ გაქვს რეკრუტინგის კომპანია, ან პროდუქტი, რომელსაც მაგალითად სარეკლამო კომპანიებს სთავაზობ, დროა ამ პლათფორმას უკეთესად გაეცნო. იმისთვის რომ მაქსიმალურად კარგად შეძლო ამ სოციალური მედია არხის გამოყენება, გაითვალისწინე:
1. შექმენი მარტივი, მოკლე და საინტერესო გვერდი

2.დარწმუნდი, რომ შერჩეული გაქვს სწორი მიზნობრივი აუდიტორია. აუდიტორიის გაფილტვრის საშუალებ LinkedIn-ზე შეგიძლია: ადგილმდებარეობის, კომპანიის სიდიდის, განათლების, უნარების, ასაკის და სხვა ნიშნების საშუალებით.

3.ფოკუსირდი იმ პრომლებემზე, რომლებსაც აწყდებიან პროფესიონალები ყოველდღიურ სამუშაო გარემოში და იზრუნე მათ გადაჭრაზე, შენი პროდუქტის საშუალებით.

 

alexander-shatov-_tF3vug2FhQ-unsplash

3. Instagram რეკლამა, სოციალურ ქსელში

თუ შენთვის მნიშვნელოვანია მაღალი ჩართულობა და მომხმარებლის ინტერაქცია შენს ბიზნესთან, ამისთვის ყველაზე ეფექტური რეკლამა  სოციალურ ქსელში არის ინსტაგრამ პლათფორმაზე. რატომ ინსტაგრამი? თუ დავუჯერებთ კვლევებს, ინსტაგრამი 58%-ით უფრო მაღალი ჩართულობით გამოირჩევა სხვა პლათფორმებთან მიმართებაში.

 

თუ შენი ბიზნესის კონტენტი კონცენტრირდება უფრო მეტად ვიზუალურ მხარეზე, მაშინ გაყიდვების გენერირებისთვის ეფექტურ რეკლამას ამ პლათფორმაზე შექმნი.

 

ინსტაგრამ პლათფორმის მთავარი  უპირატესობაა, რომ  არ ხარ მხოლოდ დამოკიდებული რეკლამაზე, არამედ შეგიძლია მიიღო ორგანული ჩართულობა მის გარეშეც.

souvik-banerjee-09RuvhgmTPY-unsplash

4. Pinterest რეკლამა, სოციალურ ქსელში

Pinterest-ის პლათფორმა მოწყობილია ისე, რომ მომხმარებელს აჩვენოს სხვდასხვა სასურველი პროდუქტი და ამავდროულად კომპანია, რომელიც მას ჰყიდის. ეს პლათფორმა Instagram-ის მსგავსად გამოირჩევა მაღალი ჩართულობის მაჩვენებლით და ყურადღებას ამახვილებს ვიზუალის ესთეტიკურ მხარეზე.

 

გამოიწერე ციფრული ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

პლათფორმის შერჩევამდე, გადახედე შენს უკვე არსებულ სოციალურ მედია არხებს.  გაანალიზე რა მუშაობს და რა  საჭიროებს გაუმჯობესებას და  შემდგომ შეარჩიე შენი ბიზნესისთვის ყველაზე რელევანტური რეკლამა სოციალურ ქსელში.

თუ ხარ ანტრეპრენერი ან უბრალოდ გსურს უფრო ახლოს გაიცნო ციფრული მარკეტინგის სამყარო  დარეგისტრირდი ონლაინ კურსზერეკლამა, სოციალურ მედიაში და  დაიწყე სწავლის პროცესი.

 

ვიდეო რეკლამა სოციალური მედიისთვის

მობილური ვიდეო რეკლამა სოციალური მედიისთვის არის შესანიშნავი მიმართულება ისეთი კომპანიებისთვის, რომლებიც ფიქრობენ სარეკლამო სტრატეგიის გაუმჯობესებაზე. თუ დღევანდელ სოციალურ მედიას გადაავლებთ თვალს, ნახავთ, რომ ბიზნესების უმრავლესობა

წაიკითხე ვრცლად »

4 მომავლის პროფესია სოციალურ მედიაში

სოციალური ქსელები ჩვენი ცხოვრების თითქმის ყველა ასპექტში იჭრებიან და აყალიბებენ ახალ ქცევებს, მოთხოვნილებებსა და როლებს.   თუ არსებული მდგომარებით ვიმსჯელებთ, მომავალი სოციალურ მედიაშია, რაც ახალი

წაიკითხე ვრცლად »

6 ტრენდი ეფექტური რეკლამის შესაქმნელად

  2022 წლის ტრენდები მოექცევიან ისეთი ფაქტორების გავლენის ქვეშ, როგორებიცაა პანდემია, ახალი ბიზნეს მოდელები, ტექნოლოგიური ცვლილებები და სხვა. წარმოუდგენელია ორწლიანი პანდემიის შემდგომ, არ ელოდო გარდაუვალ

წაიკითხე ვრცლად »

რატომ უნდა გაიარო სოციალური მედიის კურსი?

  შენს სოციალურ მედიაში განთავსებული სტატუსები მალევე ივსება კომენტარებით? შენი პოსტები იმდენად საინტერესოა, რომ ბევრ მოწონებას იმსახურებს ინსტაგრამის აუდიტორიისგან? ან იქნებ უბრალოდ გაინტერესებს როგორ ურტიერთობენ

წაიკითხე ვრცლად »
გააზიარე:

სხვა სტატიები

გამოიწერე ციფრული ინდუსტრიის საიხლეები

ჩვენ ვაგზავნით, მხოლოდ თქვენთვის სასარგებლო ინფორმაციას

ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა

პასუხს მიიღებთ 24 საათის განმავლობაში.

ჯგუფური პაკეტის მოთხოვნა

დაგვიტოვეთ საკონტაქტო ინფრომაცია და ჩვენ დაგიკავშირდებით 24 საათის განმავლობაში.